Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei! Har ett problem og håper noen kan hjelpe! Jeg har ett asus GF4 4400 med kjøleløsninga fra thermaltake! dette BRÅKER jeg har veldig lyst til å montere zalman heatpipe! HK'et mitt er ett asus p4p800 deluxe Det ser litt trangt ut over agp slotten pga den høye kjøleribba på northbridge! jeg lurte på om noen hadde prøv å montere ett grafikkort med denne kjøleløsninga på dette hk'et og kunne si om det var plass! har ikke så lyst til å kjøpe det hvis det ikke passer mvh Torstein Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hva med å kjøpe en bedre vga kjøler med vifte + en rheobus? tror det kjøler bra nok og bråker lite nok Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 halla venom men har du ett eksempel? det jeg har nå er: bråker no jævlig Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hadde samme thermaltake kjøler! Klarte i bråket så jeg kjøpe heatpipen , funka fett på mitt asus a7n8x deluxe og gainward ti48oose Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Hadde samme thermaltake kjøler! Klarte i bråket så jeg kjøpe heatpipen , funka fett på mitt asus a7n8x deluxe og gainward ti48oose k... men det har seg sånn at jeg limte på de størtste kjøleribbene... hvordan får jeg de av? tror du det er plass på mitt hk? har du sånn høy ribbe på NB? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Mine sånne kjøleribber står enda på , tror det bare går godt med den chipset kjølern Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Mine sånne kjøleribber står enda på , tror det bare går godt med den chipset kjølern de største? chill.... men tor du det? er litt kjipt å waste 250 lissom... den er ganske svær.. var det stress å montere den kjølern? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er litt stress ja , men ikkeno veldig , er en liten njewbie såe... Men som alltid , det er funny å mekke pc Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Her er ett bilde av mitt hk det er DET hk, eneste forskjellen er at på min utgave står den kjleribba rett og ikke skeivt, tror dere at det går? edit: her ser du godt avstanden Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Får ikke fram bildet ditt jeg, men har du vurdert å bytte NB kjøleren? De fåes i ganske små format de, og slettes ikke dyrt. Zalman kjøleren blir forøvrig sinnsykt Varm, sørg for bra luftstrøm i kabinettet. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 hmm.. har tenkt på det... men det er ås rar festeordning på den jeg har nå, vet du om noen alternativer a? på mitt forrige kort (aopen ak77) så var det limt på... den var bare å vri av.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har faktisk liggende en med "push-on-push-off" festeløsning men kan ikke huske hvor jeg har den fra, mulig jeg rappet det fra et annet hovedkort. Festene på nyere Hovedkort er uansett som regel lette å bruke. Men valg av NB kjøler er jo avhengig av om du har tenkt å overklokke mye. NB blir jo som kjent ganske varm, selv har jeg et Waterchill sett for både NB og GPU som jeg kan anbefale på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå