Gå til innhold

Battlefield 3 til høsten! (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser egentlig ikke problemet med at Battlefield 1943 var kansellert.

 

Utifra det jeg tror, så er hele Bad Company serien ment for konsoll.

Det pga at man et par elementer som egentlig burde være tilstede i et PC skytespill. (E.g prone)

Jeg tror (og håper) at Battlefield 3 blir et hovedsakelig PC spill.

 

Er også sikkert grunnen til at DICE ikke har kommet ut med noe SDK til nå.

(Kanskje vi får se en stor satsing av Vietnam og WW2 etter Battlefield 3 er ute, til PC?)

 

 

Uansett, jeg gleder meg. :D

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvordan frostbite 2.0 kommer til å være i forhold til destruksjon, lyd og lignende. Det går jo bare en vei når det gjelder motorer :)

 

Dette er det jeg gleder meg mest til også. Jeg tenker at hus og bygninger blir delt opp i flere deler ihvertfall, så man får mer realistiske hull og skader etter man har skutt på det. Jagerflybombing i forstbite 2.0, ohlord!

Lenke til kommentar

YES!!

Etterlyser bare 1 ting: balanse, balanse, balanse. Ikke noe overpowered fly/helikopter uten effektivt AA-våpen, takk.

 

Åh kom igjen, ikke si at du ikke liker å bli voldtatt av en Black Hawk med to miniguns og to engineers ombord! ;-P

Lenke til kommentar
Ifølge Game Informer vil spillet ha bedre grafikk og utrolige fremskritt når det gjelder hva du kan ødelegge på brettene. Man skriver også at det er spillmotoren Frostbite 2 som har gjort det mulig å lage Battlefield 3.

 

Så hva blir forskjellen mellom dette og BC2? Mener de utrolige fremskritt i forhold til Battlefield 2 eller BC2? BC2 bruker vel Frostbite 1.5 slik jeg forstår det, så en forbedring på en allerede super grafikkmotor er selvfølgelig velkommen!

Lenke til kommentar

Frostbite 1.x hadde store begrensninger (var laget for konsoll), som gjorde at de måtte kutte ned må antall bygninger (ødeleggbare elementer) og maps ble mindre i størrelse og rett og slett mer kjedelig pga. det ble så få elementer på store maps. Dette blir det store fremskritt på i 2.x Frostbite. Du kan nok forvente BF2 størrelse på maps, bare med all godis fra BC2 også :) (ødeleggbare bygninger mm.)

Lenke til kommentar

YES!!

Etterlyser bare 1 ting: balanse, balanse, balanse. Ikke noe overpowered fly/helikopter uten effektivt AA-våpen, takk.

 

Åh kom igjen, ikke si at du ikke liker å bli voldtatt av en Black Hawk med to miniguns og to engineers ombord! ;-P

"Elsker" det! Men det verste er nok teppebombing fra kampfly. Enten du løper rundt eller kjører i en tank har du ingen sjanse.

 

Dette fikk meg til å slutte helt med BF2 og gå over til BF2142 som er perfekt balansert.

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke problemet med at Battlefield 1943 var kansellert.

 

Utifra det jeg tror, så er hele Bad Company serien ment for konsoll.

Det pga at man et par elementer som egentlig burde være tilstede i et PC skytespill. (E.g prone)

Jeg tror (og håper) at Battlefield 3 blir et hovedsakelig PC spill.

 

Er også sikkert grunnen til at DICE ikke har kommet ut med noe SDK til nå.

(Kanskje vi får se en stor satsing av Vietnam og WW2 etter Battlefield 3 er ute, til PC?)

 

 

Uansett, jeg gleder meg. :D

 

Jeg håper de dropper prone i bf3, vil jo bli umulig å finne sniperene i prone med dagens grafikk.

Lenke til kommentar

@ overnevnte

 

Se vårt fantastiske spill, mer realistisk enn noensinne. Du kan ikke crouche, for da er du vanskelig å treffe. Vi har lagt til to sekunder grense for camping med instaslay også. For realismens skyld selvfølgelig >.<

 

 

Hele poenget med bf3 er å kunne prone på en bakketopp mens fly suser over hodet ditt og prøver å roadkille deg.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...