mcgroven Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tvilere får smake før de sluker sluttproduktet. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gleder meg til å prøve det. Har så og si aldri tvilt på det ettersom det historien som er det aller viktigste for meg. ^_^ Lenke til kommentar
Grimfred Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Spillet ser helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Spillet ser helt forferdelig ut. WTF? Det må du utdype. Har bra tro på dette, og at vi får en skikkelig PC-versjon! Garantert kjøp siden jeg elsket eneren Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dette er en av høydepunktene for meg i 2011! Gleder meg som en 8 åring på julaften... Jeg har absolutt tro på hva Bioware gjør, så uansett hva skepsisen til dette spillet måtte være tror jeg det kommer til å bli "møkka bra"... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Selv liker jeg hvordan spillet ser ut, men hvis ikke det gjelder alle. Synd for dere Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg elsket den grafiske stilen i Dragon Age, selvom noen av teksturene var abit off. Viderefører de denne stilen og oppgraderer grafikken ja, da er mye gjort. Kult at de lanserer demo også, noe jeg tror vil være med å øke salget. Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bioware sin bursdagsgave til meg da dette! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Denne skal jeg teste ja,håper demoen blir bra! Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kommer den på Mac og? Hakkje nokke lyst til å få Windows på Macen min :/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Virker som demoen er nokså omfttanede, me likes Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 allerede bestilt til pc Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er mere fan av Biowares Mass Effect, men et godt spill dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå