Joachim_F Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 I år får vi mer gangstermoro fra THQ. Les hele saken Lenke til kommentar
Blake Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Blir nok et av årets høydepunkter for min del. Saints Row 2 var kanskje litt kort, men det ga oss i det minste friheten og humoren som GTA IV manglet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Og der ble spillåret langt bortimot komplett! SR 2 var en virkelig storartet opplevelse. Lenke til kommentar
RaptusInc Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fantastisk! Syns Saints Row 2 var mye bedre enn gråe og kjedelige GTA4. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg likte sjarmen med Saints Row bedre en toern, håper at de vender litt tilbake til det første spillet. Et herlig spill Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg gleder meg. Jeg likte ikke veien Rockstar tok med GTA IV, det var Saints Row jeg hadde lyst på. Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gleder meg!! Håper det er lettere å få samme utseende på hovedpersonen fra 2-ern til 3-ern enn det var fra 1-ern til 2-ern. Ikke noe problem å lage på ny, men om de skal bygge videre på historien til 2-ern, må det gå an å importere lett fra savegame. Når det er sagt var det fin vri på det å si at man ble så skadet at en plastisk kirurg måtte ta seg av utseendet Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Meget gledelige nyhetere, jeg liker virkelig Saint's Row serien. Endret 3. februar 2011 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Stokkinger Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tror eg aldri har ledd så mye av et spill som Saints Row 2 før. Håper virkelig oppfølgeren er en verdig oppfølger...! Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Saints Row 2 var virkelig bra. Håper bare de forandrer fysikken litt, kjøringen var rett og slett umulig. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gode nyheter, og nok en 3'er man MÅ ha i 2011! Mass Effect 3, Uncharted 3, Gears of War 3 og altså Saints Row 3. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Saint's Row 2 er denne generasjonens beste sandbox, et lite hakk foran Just Cause 2. Håper de klarer å heve nivået fra de to forrige spillene, for da er det en instant classic. Blir kjøp på release for min del. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ingen som skal nevne at om de ikke gjør en skikkelig PC port så er det unødvendig å snakke om en pc versjon av spillet? På pc var jo Saints Row 2 ubrukelig. Verste porten jeg noensinne har spilt. På Ps3 derimot var spillet en fornøyelse Var egentlig greit at GTA IV og SR2 var så forskjellige! Endret 3. februar 2011 av Martino Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 – Vi har startet arbeidet med Saints Row 3, og vi vil gjerne gå i en veldig ny retning med det – noe vi selvsagt ikke kan snakke om Jeg håper bare de beholder den useriøse og morsomme tonen SR og SR2 haddde, og ikke går i samme "felle" som GTA IV, som desverre ble veldig kjedelig. Når de sier de vil gå i en veldig ny retning blir jeg med en gang litt skeptisk, men gleder meg stort uansett. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Synes jeg leste et sted at de planlegger å ta gangsterharselasen helt ut denne gangen, og droppe enhver seriøs pretendering. Det burde jo være akkurat det folk ønsker seg. SR2 er noe av det dårligste lansert som et seriøst spill jeg prøvde mellom år 2000 og 2011. Hjelper ikke med robust customization og humoristisk kaos når fundamentale ting som skyting og kjører ikke fungerer, og lyden høres ut som om den kommer fra en Fisherprice-leke uansett lydkort og høytalere. Et eller annet gikk tydeligvis fundamentalt galt på veien fra SR1 til SR2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Høres ut som du har spilt PC-porten Zealuu, noe som med rette fortjener all slakt den kan få. Konsollversjonene er feilfrie, og det eneste som henger litt etter der er grafikken. Burde være mulig å få tak i dette til konsoll for en rimelig billig penge i disse dager skulle jeg tro! Anbefaler deg å prøve det. SR 2 gjorde rett mye av det GTA IV gjorde feil. Egen radiostasjon, muligheten til å spille oppdrag om igjen, muligheten til å se mellomsekvenser om igjen og langt mer ting å gjøre. Et forbanna underholdende spill, og det beste sandkassespillet sammen med GTA San Andreas. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 kjøpte Saints row 2 på steam. Har aldri funka, og etter forumet å dømme vil de aldri fikse det heller. snakk om bortkastede penger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 GTA IV hadde da en radiostasjon hvor man selv importerte valgfrie musikkfiler. Iallefall på PC. TBoGT gav deg også muligheten til å spille oppdrag om igjen. Men den viktigste forskjellen på SR2 og GTA IV er at sistnevnte er et underholdende og godt konstruert spill, mens førstnevnte sakte visker ut viljen min til å leve hver gang jeg spiller det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ooh. Saints Row 2 er det morsomste sandbox-spillet jeg har spilt siden GTA San Andreas. Grafikkmotoren var dog ikke særlig stabil, så jeg håper at 3'ern blir bedre på det området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå