Joachim_F Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Duty Calls er en spillbar parodi fra Epic. Les hele saken Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg så den videoen i går, det er rett og slett genialt! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hm. Jeg blir bare mer og mer sikker på at People Can Fly og Rebellion Developments er samme studio ... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bloody screen! Sooo real! Lenke til kommentar
mathiasa1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 cod black ops er akkurat som dette, drit enkelt og kjedelig. så bulletstorm demo...så ikke akkurat så ufrodrende ut det heller.... Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 zoomle, det er ikke det som er poenget med Bulletstorm. Poenget er ikke å rase gjennom spillet, men heller å drepe på de mest geniale måtene. Altså skills that kills som er mottoet i spillet. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg spilte gjennom dette i går, var fantastisk morro! Anbefales om du vil ha en latter! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal boote opp Mac`en i W7 for dette her ja Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Nå som nettsiden er nede:http://www.bigdownload.com/games/duty-calls/pc/duty-calls-free-game/ Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 anbefaler gamershell.com for nedlasting, de har veldig raske servere for oss i europa, laster ned med 2MByte/sec her Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Likte ranking-systemet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg liker at de har følt at de måtte spesifisere at "Duty Calls is a parody. It is not associated with Activision or the Call of Duty games". ^_^ Skal installere dette nå. Gleder meg til å prøve! Haha helvete så vittig! Endret 3. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå