Øystein.F. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Eit oppsiktsvekkande engasjerande stykke kriminalhistorie. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nok en god anmeldese av Øystein.F. Virker som et spill jeg kan like. Og i mangel på spill til DS regner jeg med det blir et kjøp. Men kan jeg spørre, hvor mange timer brukte du på spillet? Håper på over 10 timers spilletid ivertfall. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Rundet spillet i påska, og kan bare anbefale det til andre. En skikkelig krimgåte som har en overraskende, fiffig og tilfredsstillende avslutning (selv om det tar litt tid å fordøye den) Det eneste som trekker bittelitt ned er at det kan være litt vel mye tekst som blir repetert litt vel mange ganger. Dette er en bagatell som bare en grinebiter ville gidde trekke frem. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Et av fjorårets mest undervurderte spill. Anbefales sterkt for alle som liker spill som inneholder litt mer enn bare big guys with big guns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå