HelloKjersti Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hacker tok snarveier i Zyngapoker. Les hele saken Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En skurk stjeler av en annen skurk. Artig. ^^ Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dette er jo som å stjele fra mafiaen, alle vet at du ikke stjeler fra mafien. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 PUH! Trodde det sto potetchips. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) I fengsel for å stjele monopol-penger?? Ærlig talt. Endret 3. februar 2011 av azper Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Disse ''monopol pengene'' har en verdi på 12 millioner dollar, da er de plutseligt ikke bare monopol penger lenger. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Så vidt jeg skjønner, selger Zynga "monopolpenger" for ekte penger, og det er ikke mulig å få ekte penger tilbake hvis man skulle vinne en haug med "monopolpenger", ikke sant? I så fall må jeg nesten spørre: hvem er dum nok til å kjøpe dette? Kjente nettpokersider som Pokerstars og Full Tilt har også muligheten for å spille med lekepenger, og det er selvsagt ikke mulig å kjøpe lekepenger av dem. Jeg har ikke prøvd Full Tilt, men hos PS får man nye lekepenger opp til fem (tror jeg) ganger i timen hvis man går tom. Hvorfor spiller ikke folk der i stedet for Zynga Poker? Har det noen utrolig gode features som andre poker sites bare kan drømme om? Er fordelen med å være integrert i Facebook så stor, eller er det noe annet utrolig de har klart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå