ajoa Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Skal kjøpe mobil til maks 2500 kroner uten abonnement. Hva bør jeg velge? Har sett på litt Siemens S55 og Nokia 6610, holder en knapp på S55, men er fremdeles usikker. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Du må alltid begynne å si behov, og hvilke funksjoner du trenger og ikke trenger. Generelt har Nokia og Siemens vært bedre enn SE på "billig-mobiler" mulig T310 og T300 har gjort noe med dette ? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg kjøpte meg en SE T68i for et par måneder siden fo 2400,- Er så langt svært fornøyd med den og har ikke noe negativt å si om den. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Skal kjøpe mobil til maks 2500 kroner uten abonnement. Hva bør jeg velge? Har sett på litt Siemens S55 og Nokia 6610, holder en knapp på S55, men er fremdeles usikker. hvis du klarer deg med datakabel istedet for IRDA og Bluetooth så vil jeg anbefale M55. den har bedre skjerm og omtrent dobbelt så stort minne. jeg bytta fra S55 til M55 og har ikke angret et sekund jeg har også hatt 6610 men den syns jeg var både vond å holde i og kjedelig Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 6610 er en veldig bra mobil, syns den var god å holde i hånda også..men noe av det beste med den er tastene...bare helt nydelig å skrive sms med. Men den hadde så mye jeg ikke hadde bruk fo, så derfor ssolgte jeg den. Kan ellers anbefale t68i...tastene er ikke like gode syns jeg, men mobilen er litt mindre, og bedre å holde i hånda... Jeg vil anbefale deg å gå i en butikk å holde de tlf som er mest aktuelle for deg i hånda...det gjør jeg når jeg skal ha mobil..selv om jeg som oftest bestiller fra nettet når jeg kjøper. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har en 6610, synes den er helmax Som tidligere nevnt, tastene er helt nydelige! Den er liten, den er lett, og det er nokia! Det er greit med funksjoner, og radio for ikke å glemme det! Alltid kjekt å ha på morrabussen til skolen Har hatt SE, bare noe shit! Hadde tre T200, alle hadde en software feil, og ingen i butikken skjønte hvorfor! Så jeg fikk 6610 istedet! Klager ikke ass! Simens har jeg ikke noe erfaring med, så jeg skal ikke nevne noe der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå