Morgaur Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg antar at noen her har hørt om dette spillet som kommer ut i Q2 - 2011. Tenkte jeg skulle reklamere litt for det. Artikkel fra PC GAMER In October, I flew to Georgia to play the game I’m lusting over most in 2011: Red Orchestra 2. I spent a full day embedded in multiplayer with the folks at Tripwire Interactive, and I’m happy to claim openly that I think the 64-man WWII-’em-up will be a better, more modern multiplayer experience than anything else currently on or on its way to your PC. It’s generation-leaping stuff. Come read about it. Les hele artikkelen her Spillet har tanks Og her finner dere en ingame trailer Heroes of Stalingrad HD Trailer Her har dere Heroes of Stalingrad på Facebook Anbefaler alle som liker fps å ta en titt. Red Orchestra - Ostfront er det beste ww2 fpsen jeg har spilt hehe Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 MmM, litt usikker på dette spillet, men syns det ser artig ut. Går faktisk ikke lei WW2-settingen, og liker spillets fokus på mer hardcore FPS, så kjøper det kanskje. Når kommer det ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå