Joachim_F Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette glitrende hjernetrimspillet må du få med deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg har alltid hatt en forkjærlighet til hjernetrimspill og dette så unektelig bra ut. Laster ned demoen ^_^ Endret 2. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Så interessant ut. Laster også ned demoen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 At det slår Tetris har jeg null tro på. Allikevel virket det spennende nok til at jeg kunne tenke meg å prøve det. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I SpaceChem får du drive avansert fysikk. Avansert fysikk og avansert fysikk, fru blom... Men spillet ser uansett svært gøy ut. Her går vi for innkjøp! Lenke til kommentar
Derititten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Visste det! Visste det så sykt Har alltid likt spillene til han som har lagd det spillet her! Han har en del andre kule gratis spill på nettsiden sin - zachtronicsindustries.com -. Sjekk ut siden hans!! Har så sykt mange bra minner fra Burea of Steam Engineering. Alle spillene hans er utrolig bra hjernetrim spill. Endelig fikk han et "Breakthrough". Anbefaler å bruke tiden deres på å finne ut hvordan spillene hans fungerer; det er verdt det!!!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Etter en time med grubling, prøving og feiling, sitter jeg nå med et glass single malt og en sigg mens jeg gliser til maskineriet som endelig går rundt. Vakkert. Beste $20 jeg har brukt på en god stund. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kult konsept, men jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til dette. Fikk dog en herlig følelse når jeg fikk det til, så det er mulig jeg starter det opp igjen ved en senere anledning. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Utifra beskrivelsen minner det nesten litt om labview, som er et slags visuelt programeringspråk. AtW Lenke til kommentar
realnils Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kjøpte det etter tips fra en kompis, ble ikke skuffet. Gir meg ikke samme følelsen av å bli hektet som Minecraft gjorde, men mestringsfølelsen holder meg klistret til skjermen. Anbefales! Lenke til kommentar
trudemannen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Beste hundringsen jeg har brukt Spillet er jo genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå