Hildebur Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei! Lei av alt ledningsklusset bak pcen/tven, som gjør det vanskelig å rengjøre samt at det ser stygt ut? Vi er en gruppe studenter fra HIBU Kongsberg som har et prosjekt som går ut på å utvikle et mulig produkt som kan være nyttig i hverdagen. Vi jobber med en løsning som kan skjule ledningskluss bak pcen/tven for å gjøre det mer ryddig, sikkert og oversiktlig. Vi hadde satt stor pris på om du i den forbindelse kunne tatt 2 minutter ut av din hverdag til å svare på en kort spørreundersøkelse. Link til undersøkelse: http://www.survs.com/survey/TBD3E6APKC På forhånd takk! Mvh. Hilde <3 Eksempel på løsning: Dette er kun et studentprosjekt, vi sikter ikke etter noen slags fortjeneste eller produksjon av dette produktet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har svart på undersøkelsen med utgangspunkt i et produkt som skjuler ledningene på en ryddig og pen måte. Ekstra duppeditter som trådløsrouter, harddisk osv. synes jeg ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg trenger en sånn en!! ps: har svart Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har svart på undersøkelsen. Skulle gjerne ha hatt noe sånt, både hjemme og på hybel. Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har svart, liker ideen veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå