Joachim_F Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå kan du teste det Transport Tycoon-inspirerte spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette kan bli spennende! Digget TTD. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Med Paradox som utgiver har jeg ikke store forhåpninger, men er det noen som har prøvd dette og kan kommentere? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ingen støtte for Mac? F*** jeg som slettet nylig Windows 7 på min Mac. Lenke til kommentar
Gelith Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Som en av de som er ganske aktiv på TTD så må jeg si at dette spillet var veldig bra. Tror aldri det greier å erstatte TTD for min del men at det fint kan spilles når jeg ikke holder på med TTD. Så vil absolutt gi sjans til Paradox! Dette blir kjøpt! Lenke til kommentar
Pro-Norsk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Koselig dette. Oversiktlig og brukervennlig system. Grafikken var også fin nok. Kanskje litt depressiv musikk og litt sånn "grå" stemning som faktisk trakk ned litt av atmosfæren, men jeg ser for meg at det kan bli et artig spill. Gadd ikke å teste det mer siden man ikke kunne lagre i sandkassen, så det var alt for i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå