Joachim_F Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er harde tider for diktatorer, men Tropico 4 lar seg ikke affisere. Les hele saken Lenke til kommentar
nazrag Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Gleder meg vilt til dette spillet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 El Presidente sitt styre skal fortsette med sine strenge kommunist-vennlige, men kapital-elskende lover og rebell-knusende militære tilstedeværelse. Folkets stemme stilnes i skyggene Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spørsmålet er om det er nok nyvinning i spillet til å rettferdigjøre et kjøp hvis du allerede har Tropico 3. Ser forresten veldig festlig ut å være i et badeland uten vann.... Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Gleder meg til dette. Blir nok til pc. Og ja, stusselig bade land der altså. Ja ja. det er jo en banan republikk... Lenke til kommentar
crasyman25 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 På min paradisøy omkommer mystisk nok alle som protesterer mot meg. Det er alt for mange ulhell* nå for tiden=) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Koste meg med T3, så jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre det samme med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå