mcgroven Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I rommet kan ingen høre klingende mynt i EA-kassa. Les hele saken Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette er velfortjent. Utviklerne har gjort seg flid med å gjøre Dead Space II til en verdig oppfølger. Fint å se at folk vet å sette pris på sånt. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Visceral Games har fortsetter å legge kvalitetsspill i portifolioen sin! Men godt å se at de selger bra også (er litt viktig ), de har jo som vane å lage spill som får ros av anmelderne men ikke selger all verden.. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette garanterer vel nesten en oppfølger? EA er kjapp på avtrekkeren når de ser at spill bringer inn penger. Visceral Games skyr vel heller ikke akkurat tanken. Hvis de klarer å lage et tredje spill til som er minst like bra, så er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tror nok et Dead Space 3 ble planlagt lenge før salgstallene til Dead Space 2 kom inn, særlig etter spillets slutt å dømme Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette er et spill de kan være stolt av, etter min mening, godt å høre at salget er tilsvarende kvaliteten. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fantastiske spill-serie og for de som ikke har sett filmene bør de også sjekkes ut den første filmen avslutter i det det første spillet starter. veldig bra film. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Definitivt velfortjent, ikke akkurat skummelt i forhold til kongene fra oldtiden og de kunne vært litt mer generøse med historie men ellers er det et dritbra spill. Forventer å gå gjennom det på new game+ så snart som mulig. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 demoen var syk og grafikken enda sykere. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja for bare håpe at de bruker de pengene på og følge opp, har nettopp begynt og spille, og allerede møtt bugs (evig ammo) :\ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Pfft! Gi meg heller mer Dantes Inferno! -- Har ikke prøvd Dead Space 2 enda. Nummer 1 virket så absolutt bra selv om jeg aldri fikk fullført det helt. Kanskje jeg må grave litt i skapet og finnet det frem igjen ? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette var hyggelig å høre. Det første spillet solgte ikke så bra som det burde ha gjort. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Pfft! Gi meg heller mer Dantes Inferno! -- Har ikke prøvd Dead Space 2 enda. Nummer 1 virket så absolutt bra selv om jeg aldri fikk fullført det helt. Kanskje jeg må grave litt i skapet og finnet det frem igjen ? Spilte nettopp gjennom Dante's Inferno igjen... det er fortsatt like awesome! Hadde vært kult med en oppfølger, men med tanke på at historien er basert på en bok fra 13-hundre tallet så ser vel det litt mørkt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå