LInnommable Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Velkommen til helvete. Kulehelvete. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hm, ser ut som DS hadde fint klart å kjøre spillet. Lenke til kommentar
LInnommable Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror at Caves spill hadde gjort seg godt på DS, men jeg vet ikke om prisen hadde blitt like vennlig. Guwange er tross alt opprinnelig fra 1999, og restaureringen er trofast til spillets opprinnelige form, så å forvente noe teknisk grensesprengende ville vært feil. Når det er sagt er grafikkoppdateringen merkbar og smakfull, og jeg håper at flere av Caves imponerende katalog av skytespill blir tilgjengelig etterhvert, på iPhone eller gjennom andre former for digital distribusjon. Få spill er like gjennomtenkte og formfullendte som disse. Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Synd jeg ikke har en 360 digget dondonpatchi resurrection på iphone! Lenke til kommentar
konpa Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har noen hørt om Touhou Project? En veldig gøyal og veldig veldig utfordrende spillserie som har pågått siden 1996. Det er stort sett bullet hell spill, men det finnes også andre sjangre i serien. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) 1000x takk for at dere anmeldte dette spillet. Lenge siden Gamer.no har vært på disse marker. Tipser om at Bullet Soul fra 5pb (utgiver av Cave's DoDonPachi Dai Ou Jou Black Label Extra og Ketsui) snart kommer i sonefri utgave, samt at Cave's Muchi Muchi Pork/Pink Sweets snart kommer sammen, også sonefritt. Forventer naturligvis ikke en anmeldelse av disse, er mer for å tipse spillere som liker shmups. Kan like gjerne anbefale Crimzon Clover til PC også. Tydelig basert på DDP. Endret 2. februar 2011 av Shifty Lenke til kommentar
LInnommable Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Skal se hva jeg kan få tak i. PC-en min er ikke all verden, men har planer om å dekke iallfall de titlene som blir tilgjengelig i Europa (Deathsmiles, de Cave-spillene som allerede har blitt sluppet på IOS og det som måtte komme på XLA/360 og IOS). Skulle gjerne ha importert mer, men økonomien vår er ikke all verden så å importere fra Japan blir litt på grensa med tanke på hvordan interessen for disse spillene er. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cave har mange gode shoot-em-up-spill på samvittigheten, hvorav de eldre fremstår som de bedre. Har noen hørt om Touhou Project? Selvfølgelig, men ikke noe jeg snakker høyt om, da det vestlige Touhou-community-et er passe tilbakestående - mentalt sett. Listet opp EoSD som nr.1 da jeg sendte inn mine favoritter for forrige tiår - http://www.gamer.no/artikler/40517/tiarets-beste-spill-20-11/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå