mcgroven Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nintendo avslører endelig at rørleggeren kommer på 3DS. Les hele saken Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De salgstallene, stemmer de? 26,2 millioner er vel ikke så mye de siste 25 årene. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det stemmer ikke. Takk for innspill. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det var jo egentlig bare et tidsspørsmål før yndlingsrørleggeren vår fant veien til 3DS-en Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 At vi får et ekte Super Mario til 3DS har strengt tatt vært bekreftet helt siden 3DSen ble bekreftet. Jeg håper det blir noe alá Super Mario Bros 3 og Super Mario World, så vi snakker 3D Mario med 2D akse som i Trine. Selv gleder jeg meg mer til Paper Mario 3DS og håper humoren blir en brøkdel så bra som i Paper Mario til Wii. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det beste hadde vært om de lagde et lekkert, sprite-basert 2D-spill inspirert av verdenen til Super Mario World, men det kommer sikkert til å se ut som NSMB. NSMB Wii var for så vidt utrolig underholdende, så jeg har egentlig ikke så mye å klage over. Jeg er fornøyd så lenge Nintendo fortsetter å produsere kvalitetsspill med Mario i hovedrollen. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Totalt har Super Mario Bros.-serien solgt 172 millioner eksemplarer på verdensbasis de 25 årene den har eksistert. Den siste suksessen var New Super Mario Bros. DS, som solgte 3,73 millioner i perioden oktober-desember 2010, og 26,2 millioner totalt. Mulig jeg misforstår noe her, men.. hva med Super Mario Galaxy, New Super Mario Bros. Wii og Super Mario Galaxy 2? Alle utgitt etter New Super Mario Bros. (DS). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Men de var ikke til en håndholdt konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå