Joachim_F Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Activision har lansert nye nivåer til skytespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Som vanlig får vi se om dette kommer ut som noe du må betale for på pc, som jeg personlig synes er helt på trynet, men ok...betale for 3 nye maps til multiplayer? Meh...I'll take my business elsewehere... Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Med tanke på hvor dårlige maps det var kunne de kanskje ha gitt denne ut gratis.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Overrasket over at ikke EA og Dice har lansert noen gratiskart til BC2 for å drukne støyen fra dette. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Helt syk pris fra Activision! Sammenlign dette mot Vietnam, hva tror dere er mest verdt? For å si det slik... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og her ser vi grunnen til at PC versionen ikke hadde noe "Map Editor". Noe jeg synes ALLE FPS spill burde hatt. Så om vi må betale for disse, dropper jeg COD og venter på nye Crysis. Her vet jeg at vi får modding og Map Editor som det holder! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hopper lett over denne. Det er trist at de klarer å gi ut et spill som funger sånn någenlunde før de begynner å suge mer penger ut av oss forbrukere (spilTE på PC). Mer spent på Crysis og Brink. Lenke til kommentar
JaddVe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Noen som vet når ca pakken kommer til PS3? Jeg leser 1. mars noen steder. De kan ikke være seriøse med det?! Endret 1. februar 2011 av JaddVe Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og her ser vi grunnen til at PC versionen ikke hadde noe "Map Editor". Noe jeg synes ALLE FPS spill burde hatt. Så om vi må betale for disse, dropper jeg COD og venter på nye Crysis. Her vet jeg at vi får modding og Map Editor som det holder! Tror du er inne på noe der gitt. Crytek og Epic Games (Unreal) er veldig flinke til å støtte community med mods, for å ikke snakke om Blizzard. De har gitt ut gratis maps siden lansering til Starcraft 2. Starcraft 2 har det mest fantastiske miljøet jeg har vært borti, konkurranser hver dag, ekstremt modding miljø og ja hele tatt. Fatter ikke dem lærer av mesterne som er Blizzard. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Overrasket over at ikke EA og Dice har lansert noen gratiskart til BC2 for å drukne støyen fra dette. vel vietnam er allerde ute, og her får du 5 maps, nye våpen, nye kjøretøy, mer balansert gameplay OG bedre optimalisert spill (kjører faktisk bedre enn vanlig bfbc2) og alt dette for ca samme pris Jeg ser mer denne pakken som en pakke for å prøve å drukne Vietnam, men det er mine meninger Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I så fall er den jo litt dårlig timet, siden folk har spilt Vietnam i en måneds tid allerede. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ny overpriset kartpakke til CoD-serien, hva annet er nytt? AtW Lenke til kommentar
kaythesnake Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Koster like mye som en kebab tallerken! Har vell råd til det vell! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Koster like mye som en kebab tallerken! Har vell råd til det vell! Dette er et spill, jeg sammenlikner prisen med andre spill, ikke med kebab. Sett i forhold til hva annet innhold til spill koster så er dette en rip-off. AtW Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Koster like mye som en kebab tallerken! Har vell råd til det vell! Jepp. Og en global prisøkning på 10 $ / € på alle spill er det samme, så vi overlever det og. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tar enda mer betalt for den, siden de som kjøper dne hadde kjøpt dne uansett, så en økning ville jo bare vært lommerusk uansett. Skjønner du hvor dumt det er? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 de fikk ikke nok av å tjene inn flere hundre millioner kroner i desember/januar nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå