Joachim_F Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei folkens, Vi har fått tilgang på ti nøkler til den nedlastbare utvidelsespakken First Strike for Call of Duty: Black Ops. Disse tenkte vi å dele ut til dere forumbrukere. Info: http://gamer.no/artikler/75590/black-ops-kartpakke-i-sikte/ Edit: Nå er det tomt! Lenke til kommentar
sloppern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tror jeg var litt sein Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk skal du ha! Får blåse litt liv i CoD igjen Lenke til kommentar
GlobalEltorro Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ahh, jeg er sikker på at jeg kunne gjøre det i tide, men jeg måtte reggistrere meg Lenke til kommentar
sloppern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Yay! Jeg vant Btw, Hvor er det man skriver inn koden? (ler) Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Balle... Tomt... Endret 1. februar 2011 av Sesseth Lenke til kommentar
Beggamers Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dette er dette en xbox code? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå