audun.g Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hei! Lurte på om noen kunne gitt meg noen tips om gode bilspill til xbox 360 med split-screen. Ble så UTROLIG skuffa når jeg fant ut at NFS Hot Pursuit manglet det Har Blur og det er awesome, men ser etter andre bilspillopplevelser også Endret 1. februar 2011 av audunaudun Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror Forza 3 har det, du kan prøve det. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Som sagt Forza 3, PGR serien har det. Hvertfall nr.4 har husker ikke om de andre har det. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Pitstop II, men det er jo ikke til Xbox360... Sorry, bare måtte mimre litt... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 har ikke split/second det også? Mener jeg fant ut det etter å ha googlet her om dagen. Bestilte det til 99 kr på elkjøp kun pga det ihvertfall. Håper ikke jeg har blitt lurad Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 da var spillet kommet, og det er Splitscreen på Split/second. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ble så UTROLIG skuffa når jeg fant ut at NFS Hot Pursuit manglet det Skjønner jeg godt, er bortimot skandale at Hot Pursuit ikke har lokal splitscreen. Kan knapt tenke meg et bilspill som hadde passet bedre med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå