mcgroven Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sportsspillene fra EA kan i være i ferd med å endre kurs. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jeg personlig hadde likt å se en "Grand Theft Auto" stil bokse spill. Der du starter som en fattig mann/kvinn boende i slummen, så jobbe deg oppover via et gym o.l. Men så må du også gjøre daglige plikter osv, jobb/hus/kjærlighet osv osv. Kanskje kommer du i et gjeng, gateslosskamper...ja det hadde vært fett. DET hadde jeg betegnet som "innovative"...ikke at de skal legge til banning og blod.... Endret 1. februar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Med banning og blod kan det jo ikke gå galt Håper på en historie med endel valgmuligheter og variabler som gjør den like interaktiv som spennende. Ser for meg en Rocky type historie der man virkelig begynner på bunn og må kjempe seg oppover, og i tillegg opplever endel utenfor ringen Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg personlig hadde likt å se en "Grand Theft Auto" stil bokse spill. Der du starter som en fattig mann/kvinn boende i slummen, så jobbe deg oppover via et gym o.l. Men så må du også gjøre daglige plikter osv, jobb/hus/kjærlighet osv osv. Kanskje kommer du i et gjeng, gateslosskamper...ja det hadde vært fett. Nå gjorde du så jeg begynte å vente på et spill som aldri kommer. Søren klype. Lenke til kommentar
M3L33M45T3R Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Høres tøft ut Avidgamer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg personlig hadde likt å se en "Grand Theft Auto" stil bokse spill. Der du starter som en fattig mann/kvinn boende i slummen, så jobbe deg oppover via et gym o.l. Men så må du også gjøre daglige plikter osv, jobb/hus/kjærlighet osv osv. Kanskje kommer du i et gjeng, gateslosskamper...ja det hadde vært fett. Nå gjorde du så jeg begynte å vente på et spill som aldri kommer. Søren klype. lol, velkommen til min verden. Har tenkt på det konseptet siden San Andreas kom ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå