Dr.HJ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei Jeg forsøker å installere Lego Racers 2 på pcen min, men når jeg trykker install i luncher menyen så laster han noe men før selve installasjonen starter sier han bare Not enough memory og så skjer det ingenting mer med installasjonen. Jeg kjører Windows 7 på maskinen min 3,7 ghz cpu 4 g minne, spillet krever: - PROCESSOR > Pentium II 400MHz - MEMORY > 128MB System RAM - VIDEO > 32MB Display Memory / Direct3D Compatible - SOUND > 100% Windows 95 / 98 / ME - Direct-X 8.0 compliant - CD-ROM > 16X or Greater CD-ROM / DVD Drive - HARD DRIVE SPACE > 450MB [Full Installation Option] - INPUT DEVICE/S > Windows 95 / 98 / ME - 6+ Button-Joystick 6+ Button-GamePad and Keyboard. - DIRECTX > DirectX 8.0a Jeg vet at jeg har bedre en det, noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Sannsynligvis har du for nytt operativsystem. 64-bit windows kan eventuelt også ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Prøv å kjøre installasjonen i XP kompatibilitet modus. Lenke til kommentar
Dr.HJ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Takk Det fungertet da jeg satt den til xp kompabil tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Glad jeg kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå