baguett Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei! Jeg liker å spille stratergispill, og er for øyeblikket på leting etter et nytt (helst offline spill) Andre stratergispill jeg liker godt: Anno 1404 Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth (1 og 2) Vurderer og kjøpe enten The Settlers eller Civilization V, men når jeg ser på screenshots fra spillene frister det ikke såååå mye Spilt litt AoE3 på skolen, og det var liksom helt greit, men ikke like bra som førstnevnte spill. Så, har noen et forslag til et spill som er likt Anno 1404 eller LOTRBFME ? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det finnes en demo av Civilization V på Steam, om du vil prøve det. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Det finnes en demo av Civilization V på Steam, om du vil prøve det. Laster ned nå, takk Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Av Settlers spillene kan jeg anbefale sekseren. Det var et spill jeg likte veldig godt i alle fall Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Settlers 3 er fortsatt morsomt Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 settlers 2 er kjekt.. ikje alt det der nye tullet.. du kan jo prøve deg på warhammer 40k: dawn of war, eller vente på dawn of war 2.. warcraft 2 er kjekt å spille gjennom. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Empire Earth er jo også en klassiker. Elendig grafikk i forhold til dagens "krav", men veldig fengende. Morsomt å lage egne brett også. Er selv en ivrig Anno1404 og AoE-spiller. Har både Civ5 og det nye Settlers-spillene, men ble veldig skuffet over Civ5 - og egentlig Settlers også. Hvorfor skulle alt være så mye bedre før i tiden? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 settlers 2 er kjekt.. ikje alt det der nye tullet.. du kan jo prøve deg på warhammer 40k: dawn of war, eller vente på dawn of war 2.. warcraft 2 er kjekt å spille gjennom. Uh, dawn of war 2 kom i fjor, samt en expansion pack. Og den neste exp. kommer i mars. Men både 40K dawn of war og dawn of war 2 er kanonbra.. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 settlers 2 er kjekt.. ikje alt det der nye tullet.. du kan jo prøve deg på warhammer 40k: dawn of war, eller vente på dawn of war 2.. warcraft 2 er kjekt å spille gjennom. Uh, dawn of war 2 kom i fjor, samt en expansion pack. Og den neste exp. kommer i mars. Men både 40K dawn of war og dawn of war 2 er kanonbra.. der ser du hvor mye eg spillte det.. så bare at det stod preorder på ei eller annen dawn of war 2 side.. var muligens for expansion da.. Lenke til kommentar
Stalthytheorginal Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Anbefaler: Warhammer 40k Dawn of War 2, om du ikke har hatt noe med å gjøre med warhammer universet så frykt ikke, dette er et bra spill, uavhengig om du har warhammer eller ikke. Heroes of might and magic 3! Dette spillet er konge, har spilt det masse, det beste av heroes spillene. Company of heroes: Dette spillet er så bra, det er under andre verdenskrig, Civilzation 5, ingen andre for nå. Si ifra om du skal ha fps/bilspill ! Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det kom en remake av Settlers 2 for noen år siden - 10 Year Anniversary Edition - som jeg koste meg med. Stort sett samme som orginalen med forbedret grafikk selvfølgelig. Går ut på det samme som Anno hvor du forsyner diverse håndtverkere med råmateriale for å produsere verktøy/materiale/mat ect. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hadde vært rått om de hadde lagd en remake av settlers 3! homeworld 2 er ennå noe jeg kan anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå