Epicgamer Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Hva er best ps3 eller xbox 360? Jeg har 360 selv så stemmer på det. Svar og vær så snill og begrunnsvaret hvorfor det dere sier er best. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 oi oi oi, dette kan bli en artig tråd. Svaret er vel at det ikke finnes noe svar...De er begge veldig gode konsoller...smaken er som baken..noen liker rips, andre digger poteter... Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Enkelt å greit: - Flest venner med X360 - X360 kom ut først - Gears of war - mye bedre kontroller (etter min mening) Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tror ikke ord kan få sagt hvor intenst jeg hater konsollkrigtråder. Når skal folk skjønne at alt handler om spillene og at hvilken spillkonsoll som er best er forskjellig fra person til person? Har alle konsoller, alle har sine fordeler og ulemper. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 ^ det der ja. ingen av konsollene er best. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Om en tenker på spill så er ingen av dem "best" om en tenker hardware så kan en like greit sitte på en pc om en tenker slik. Siden jeg eier begge maskinene så vet jeg godt at det er eksklusive spill til begge maskiner som er så bra at om en virkelig brenner for spill.....ja da skaffer en begge Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tråd uten mål og mening, men med glimrende potensiale som flamebait. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg