AltF4 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Selv John woes strangelhold har bedre fysikk en max payn3 Hvor er det bra sier du? Det skrev jeg rimelig tydelig i posten du svarte på. Er det bare jeg som føler at det er som å spille GTA med noen modifikasjoner? Som med mange andre spillstudioer så benytter Rockstar seg av samme motoren som de har gjort med andre spill. At Max Payne 3 oppfører seg som GTA er ikke rart ettersom det er utviklet av samme folk. Selv kjenner jeg ikke igjen denne koblingen, fordi det er lenge siden jeg spilte GTA IV. Føler uansett at ragdolloppførselen til Euphoria er til tider jævlig irriterende, særlig i multiplayer rundt granater. Husker det også var slik i RDR, hvor karakteren din stabler seg rundt som en fyllik, nesten umulig å kontrollere når han får seg et støkk. Med Max Payne derimot er Euphoria super, måten han beveger seg på i spillet er utrolig lekker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er det bare jeg som føler at det er som å spille GTA med noen modifikasjoner? Hvis de modifikasjonene involverer fjerning all frihet og non-lineæritet GTA-serien er så kjent for, så er du ikke den eneste. Var i grunn det jeg mente. Føler i grunn at Max Payne 3 blir som å spille GTA med mindre frihet og bare skyting. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg likte spillet som et hjernedødt action spill, men jeg kommer ikke til å huske spillet. Og Max Payne gikk fra å være en vittig negativ mann til å være en whiner uten noesomhelst glimt i øyet. I enern og toern virket det som at Max hadde det litt "morro" i hva han gjorde, så ironien i det og tokk det derfra, i 3ern er han bare en negativ sack of whine. Det begyndte å tære på underholdinga litt inn i spillet. Mye som irriterte meg litt i spillet, men kan ikke gå inn på det uten å spoile det, og det hadde ikke irrtert meg like mye om det ikke hadde vært for at spillet heter Max Payne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 PC eller Xbox? I utgangspunktet eit dumt spørsmål, men enkelte spel er dårleg på PC. Fungerer det på Xbox? Dei burde gjort ein remake av MP1 og 2 for å hedre serien. La dagens ungdom få oppleve det. Sjølv med grafikk frå tidleg 2000-tal står dei to spela som som to av tidenes beste FPS. Heilt einig når det gjeld renegerering av helse. Det blir langt mindre planlegging og taktikk av at ein heile tida kan gøyme seg vekk og få fullt igjen. Eit spel som heng godt igjen hos meg er Project I'm Going In. Der spelte du gjennom eitt brett om gongen. Døde du heilt i slutten måtte du ta alt på nytt igjen. Du måtte halde deg i live med ein god strategi og ved å plukke opp Health Packs (elns). Eg har MP3 på timeplanen, men har innsett at det neppe kjem til å leve opp til forventningane mine i forhold til MP1 og 2. Det blir uansett kjekt å få gjensyn med Max. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 PC eller Xbox? I utgangspunktet eit dumt spørsmål, men enkelte spel er dårleg på PC. Fungerer det på Xbox? Dei burde gjort ein remake av MP1 og 2 for å hedre serien. La dagens ungdom få oppleve det. Sjølv med grafikk frå tidleg 2000-tal står dei to spela som som to av tidenes beste FPS. Heilt einig når det gjeld renegerering av helse. Det blir langt mindre planlegging og taktikk av at ein heile tida kan gøyme seg vekk og få fullt igjen. Eit spel som heng godt igjen hos meg er Project I'm Going In. Der spelte du gjennom eitt brett om gongen. Døde du heilt i slutten måtte du ta alt på nytt igjen. Du måtte halde deg i live med ein god strategi og ved å plukke opp Health Packs (elns). Eg har MP3 på timeplanen, men har innsett at det neppe kjem til å leve opp til forventningane mine i forhold til MP1 og 2. Det blir uansett kjekt å få gjensyn med Max. http://www.youtube.com/watch?v=Pgg3VG7Hug8 kan du utdype første settningen din, hva mener du med at enkelte spill er dårlig på pc? Enkelte spill er dårlig på konsoll, forsto liksom ikke sammenhengen. Hadde helt klart vært kult med en remake, men faktisk så holder mp1 og 2 seg ganske greit med tanke på hvor gamle de er. Men pass på begrepene dine. Det blir litt feil å kalle max payne for Fps (first person shooter.... ) Husker godt gode gamle Project I'm Going In, som faktisk var ett Norskt spill! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, sant det, det er jo TPS. Hadde ikkje vore like kult om MP var FPS. Spela held seg veldig bra, men det hadde vore tøft med ein oppdatert versjon med betre grafikk. Kjørte gjennom dei to første for eit par år sidan. Det eg meinte var at enkelte spel fungerer dårleg på PC. Det er kanskje fordi det er ein dårleg versjon porta frå konsoll. Det eg skulle fram til var om eg skal gå for Max Payne 3 på PC eller Xbox. Trur uansett eg må prøve det først på PC-en min for å sjå om det går, den er ikkje akkurat ny. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Max payne spillene er helt klart pc spill, de har sikkert ordna skytinga på en grei måte på konsoll, men spille max payne 3 med autoaim? Nei takk . Synes Max payne 3 fungerer som ett ekte pc spill. Men det var og fremdeles er fult av bugs for mange, selv om det har kommet noen patcher. om du ser en side tilbake så har jeg selv ett problem som gjør spillet ganske uspillelig hos meg, men ser desverre ikke ut til at noen på forumet har mulighet til å hjelpe meg.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Autoaim slår eg alltid av på konsoll. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 MP3 har tre valgmuligheter for aim. Soft aim, autoaim og free aim. Dessverre er det siktesystemet jævlig håpløst. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg spiller utelukkende på free aim på X360, og synes det fungerer utmerket. Liker siktesystemet utrolig godt og kunne ikke tenkt meg å spille med soft eller auto aim. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hah, de senker harcore-kravet fra 5000 kills til 1000. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Knall spill, men føltes litt ensformig til tider. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 PC eller Xbox? I utgangspunktet eit dumt spørsmål, men enkelte spel er dårleg på PC. Fungerer det på Xbox? Dei burde gjort ein remake av MP1 og 2 for å hedre serien. La dagens ungdom få oppleve det. Sjølv med grafikk frå tidleg 2000-tal står dei to spela som som to av tidenes beste FPS. Heilt einig når det gjeld renegerering av helse. Det blir langt mindre planlegging og taktikk av at ein heile tida kan gøyme seg vekk og få fullt igjen. Eit spel som heng godt igjen hos meg er Project I'm Going In. Der spelte du gjennom eitt brett om gongen. Døde du heilt i slutten måtte du ta alt på nytt igjen. Du måtte halde deg i live med ein god strategi og ved å plukke opp Health Packs (elns). Eg har MP3 på timeplanen, men har innsett at det neppe kjem til å leve opp til forventningane mine i forhold til MP1 og 2. Det blir uansett kjekt å få gjensyn med Max. http://www.youtube.com/watch?v=Pgg3VG7Hug8 Traileren viser den mørke og dystre siden av Max Payne som det nye spillet totalt mangler, og det ødelegger veldig mye. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har ikkje kome så langt, men vart skuffa over at det første me møter er ein nattklubb. Vil eg ha nattklubbar, klysete typer og dunk dunk musikk så spelar eg GTA. Max Payne høyrer ikkje heime i dei traktene. Den mørke og dystre stemninga i dei to første spela gjorde opplevinga så spesiell. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Enig. Max Payne hører hjemme i de mørke bakgatene i New York, ikke jungelparadiset iført klær fra Hawai. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har ikkje kome så langt, men vart skuffa over at det første me møter er ein nattklubb. Vil eg ha nattklubbar, klysete typer og dunk dunk musikk så spelar eg GTA. Max Payne høyrer ikkje heime i dei traktene. Den mørke og dystre stemninga i dei to første spela gjorde opplevinga så spesiell. Dette poengterer Max Payne rimelig godt selv, at han ikke hører hjemme der. Syns derfor det passa godt inn. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg gjennomførte spillet for noen uker siden, og jeg koste meg med Max Payne igjen. Fremdeles gøy med bullet time. Men spillet var fort over, og fort glemt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Har ikkje kome så langt, men vart skuffa over at det første me møter er ein nattklubb. Vil eg ha nattklubbar, klysete typer og dunk dunk musikk så spelar eg GTA. Max Payne høyrer ikkje heime i dei traktene. Den mørke og dystre stemninga i dei to første spela gjorde opplevinga så spesiell. Dette poengterer Max Payne rimelig godt selv, at han ikke hører hjemme der. Syns derfor det passa godt inn. Vel. Eg synest ikkje Mario hadde passa i New York sjølv om han poengterte at han ikkje høyrte heime der. Max Payne 1 og 2 er gode spel på mange vis, men noire-stilen er ein veldig viktig faktor. Max Payne 3 er eit greit spel. Mekanisk er det ganske bra om ein ser vekk frå dårleg AI. MP1 og 2 fortalte historia på ein engasjerande og god måte. I MP3 er dette endra til ein konstant straum av filtereffektar, cutscenes og hopp i tid. Etter mi meining har dei tatt vekk det som gjorde MP1 og 2 bra. Ein liten sak som irriterte meg gjennom heile spelet var at fiendane alltid snakka spansk (elns). Eg likte gangsterane frå NY langt betre. Der kunne du i det minste få med deg kva dei prata om. I MP3 kunne dei like gjerne sagt "bla bla bla". Når det gjeld spelet totalt sett er eg ikkje nøgd. Stilen skuffa meg, men det største problemet er cutscenes og at dei har prøvd å lage ein actionfilm ut av det. Dei tar frå deg kontrollen over Max heile tida. Skal du opp ein stige eller inn ei dør så har dei klart å presse inn ein scene. Spelet gjekk i stor grad ut på å skyte deg gjennom 2-3 rom før neste cutscene kom og tok deg nokre timar eller dagar fram i tid. Eg synest TotalBiscuit legg fram dette på ein veldig god måte. Samanlikna med eit spel som Half-Life er MP3 som å sjå ein film. I HL har du kontroll over karakteren heile tida. All interaksjon skjer samtidig som du har kontroll over karakteren, samt at du kan påverke hendelsesforløpet. Som TB er inne på er dette eit problem i dagens spelindustri. Ofte blir det lagt meir vekk på fancy CGI enn faktisk gameplay. Eg har alltid vore glad i ei god historie i spel. Eit spel med middelmådig gameplay kan engasjere meg med ei god historie. Om dei får kombinert dette, som i Half-Life, MP1 og MP2, så er det den heilage gral. Sjølv om dei hadde gjort ein betre jobb med Max Payne 3 så var historia og dei andre karakterane svært lite engasjerande. Det faktum at me er i Brasil og ikkje har noko der å gjere (imo) er sjølvsagt med på å bringe fram denne effekten. Eg hadde til dømes eit sterkare forhold til Mona frå dei føregåande spela (eller var det kun toaren?). Når det gjeld TPS så har faktisk Remedy stått for fleire av favorittane mine. MP1 og 2 sjølvsagt, samt Alan Wake i seinare tid. AW har ein artig vri på måten du tar ut fiendar, men har ut over det eit ganske linært og enkelt gameplay. Dei har derimot klart å unngå fellene Rockstar har gått i med MP3. Du har ein del cutscenes i AW, men dei er på langt nær like dominerande, både i frekvens og tid. I MP3 kunne du oppleve eit par minutt med action, deretter fem minutt med cutscene. I AW har du for det meste kontroll over karakteren, sjølv under dialog og når ting skjer. I tillegg har dei klart å lage ein god stemning i spelet med varierte områder, samt god bruk av musikk og effektar. Eg satt med eit stort glis etter første episode av AW. Avslutninga var noko eg aldri har sett før og passa ekstremt bra oppi alt det mørke og dystre. http://www.youtube.com/watch?v=3RGORttEnzA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå