Lakus Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg er med og. Er på vei hjem fra tur nå og kan bli med fra i morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Tror jeg har fått det til! Se etter Bullets ex cathedra. Klantag "BEXC". Endret 28. mai 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Vet vi hvordan multiplayern blir på PC? Blir det dedikerte servere? Blir det bra nok til at man lett bruker 1-200++ timer på det? Lurer å kjøpe, enda jeg hater RS for preorder DLC osv, men Max Payne serien er egentlig god nok til at ett unntak kan gjøres, om spillet er bra nok. Spilte på X360 hos en venn, men kom fram til at jeg må ha Max Payne på PC. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kan ikke tenke meg at det er dedikerte servere, og foreløpig er det ingen ting som tilsier at det holder i mer enn noen timer. Veldig få maps, og de er ikke så himla bra så man ender som regel opp på det samme kartet hver runde. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Multiplayeren er jo kun en liten bonus uansett. Er Max Payne det er snakk om. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Multiplayeren er jo kun en liten bonus uansett. Er Max Payne det er snakk om. Kjøper uansett etter en god stund, når jeg finner ganske billig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg kjøper det kun for multiplayeren, singleplayer er det sjeldent jeg bryr meg om artigere å konkurrere mot ekte folk. Ser ut som dem satser hardt på å bringe spillet inn på e-sport fronten så håper vi får noe spectator mode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er på saken nå. Forslag til navn og crewtag? Vil også være med. Er level 10 nå. Liker MP`en godt. Payne Killer er morsomt, spesielt når du spiller mot folk som ikke er så gode. I grunn også når du spiller med litt konkurranse. GT`en min er Empire of Maury Tror jeg er online store deler av kvelden i dag hvis noen er game. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 http://socialclub.rockstargames.com/crew/bullets_ex_cathedra Antar dere kan joine derfra. Prøver å se litt på emblem, men ser ikke helt hvordan det funker. Har laga et sånn passe dårlig emblem for å prøve meg frem, men det ser ikke ut til å ville vise seg. Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Sendte forespørsel nå, om jeg forstod det rett! Legger til noen av dere på xbox nå! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hadde vært moro om dere som joiner BEXC ogsp bruker crewtaggen! Noe av poenget er å stable på beina et crew stort nok til å utfordre andre in game. Og la os være ærlige, å være medlem av Rockstar sine crews er jo bare mainstream - og ingen vil vel være mainstream? ;P Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Får håpe spillet er bra, for å laste ned fra Steam er en solid tålmodighetsprøve. Går jo bare i 25-30% av farta som Origin kan skilte med, og det finnes jo ikke noe større spill å laste ned enn dette. Tar sin tid. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Har spilt igjennom veldig mye av spillet nå, og kan vel si at jeg synes det er et godt spill, men ingenting merkverdig. Noen av skytescenene er drit kult, men det blir litt repetivt etterhvert, og det er mye cutscenes. Det er ingenting som vil bli skrevet i historieboka mi for å si det sånn, men det er totalt sett et helt greit spill. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Testa multiplayer i 10 min bare for å skjekke hvordan spillet flyter (ikke tid til å spille SP enda), og er jo som COD. De som er høyere ranka har så store fordeler at man er nødt for å komme bakfra for å ha en sjanse. Kommer til å hoppe over alle spills multiplayer som er bygget opp på denne måten, da det er helt på trynet slik jeg ser det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja, MP er rimelig håpløs sånn sett, det er mye clutter. Samtidig syns jeg faktisk den er morsom, men det er ikke like artig at det er mye lag, ingen matchmaking og få kart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Etter jeg runna spillet, har spillet sluttet å lagre checkpoints når jeg spiller sigleplayer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Skulle likt å spille MP`en mer med venner/allierte/xbox live-venner. Er i grunn nesten overpowered med den rugeren oppgradert nå i tilfeller. Har også perk slik at jeg sparer opp painkillers som hjelper i MP. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Da var er jeg ferdig med spillet, og det var som forventet. Jeg viste det ville bli bra av een grunn, Euphoria fysikkmotoren. Alle som har prøvd GTA IV, RDR(tror jeg, siden det er Rockstar) eller SW Unleashed vet sikkert hva jeg mener. Ellers, veldig enkelt repetitivt skytespill med bra story. Veldig detaljerte omgivelser, men det er kanskje forventet på 36 gb. Har hørt at spillet fikk en "pris" siden det var så stort. Eneste som plagde meg litt var kamera. Når jeg fikk "fiender" rett under/over slik at jeg måtte sikte vertikalt fikk jeg problemer fordi det er 3. person. I en trapp er sikte og kamera lavere plassert enn hode til Max og det koster fort et skudd i hode av en usynlig fyr. Samme gjelder når man skal gå gjennom dører, hvis det er en tulling på den andre siden ser du ingenting før både Max OG kamera har kommet gjennom. Våpen med lasersikte var også totalt ubrukelig, ser ikke hvor du skyter i det hele tatt. Det mest effektive var nok pistol; mange tåler 20 skudd i magen, men 1 i hode uansett. Tror det er poenget, soldatene begynner å miste balansen og forvirret krabber rundt. Euphoria! Har ikke mye peiling på spill, men gir en karakter likevel, 9/10 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Eneren og toeren er ufattelig mye bedre når det gjelder gameplay og historie, men treeren er langt ifra et dårlig spill. Savner stemningen fra de to foregående spillene. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Utrolig dålig spill zzzzzz igjennom hele singel player campaignen fant utrolig skuffende av rockstar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå