Gå til innhold

Max Payne 3.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet vi hvordan multiplayern blir på PC? Blir det dedikerte servere? Blir det bra nok til at man lett bruker 1-200++ timer på det? Lurer å kjøpe, enda jeg hater RS for preorder DLC osv, men Max Payne serien er egentlig god nok til at ett unntak kan gjøres, om spillet er bra nok.

Spilte på X360 hos en venn, men kom fram til at jeg må ha Max Payne på PC.

Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg at det er dedikerte servere, og foreløpig er det ingen ting som tilsier at det holder i mer enn noen timer. Veldig få maps, og de er ikke så himla bra så man ender som regel opp på det samme kartet hver runde.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper det kun for multiplayeren, singleplayer er det sjeldent jeg bryr meg om :) artigere å konkurrere mot ekte folk. Ser ut som dem satser hardt på å bringe spillet inn på e-sport fronten så håper vi får noe spectator mode.

Lenke til kommentar

Er på saken nå.

Forslag til navn og crewtag?

Vil også være med. Er level 10 nå. Liker MP`en godt. Payne Killer er morsomt, spesielt når du spiller mot folk som ikke er så gode. I grunn også når du spiller med litt konkurranse.

GT`en min er Empire of Maury

Tror jeg er online store deler av kvelden i dag hvis noen er game.

Lenke til kommentar

Hadde vært moro om dere som joiner BEXC ogsp bruker crewtaggen! Noe av poenget er å stable på beina et crew stort nok til å utfordre andre in game.

Og la os være ærlige, å være medlem av Rockstar sine crews er jo bare mainstream - og ingen vil vel være mainstream? ;P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spilt igjennom veldig mye av spillet nå, og kan vel si at jeg synes det er et godt spill, men ingenting merkverdig. Noen av skytescenene er drit kult, men det blir litt repetivt etterhvert, og det er mye cutscenes. Det er ingenting som vil bli skrevet i historieboka mi for å si det sånn, men det er totalt sett et helt greit spill.

Lenke til kommentar

Testa multiplayer i 10 min bare for å skjekke hvordan spillet flyter (ikke tid til å spille SP enda), og er jo som COD. De som er høyere ranka har så store fordeler at man er nødt for å komme bakfra for å ha en sjanse. Kommer til å hoppe over alle spills multiplayer som er bygget opp på denne måten, da det er helt på trynet slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Da var er jeg ferdig med spillet, og det var som forventet. Jeg viste det ville bli bra av een grunn, Euphoria fysikkmotoren. Alle som har prøvd GTA IV, RDR(tror jeg, siden det er Rockstar) eller SW Unleashed vet sikkert hva jeg mener.

Ellers, veldig enkelt repetitivt skytespill med bra story. Veldig detaljerte omgivelser, men det er kanskje forventet på 36 gb. Har hørt at spillet fikk en "pris" siden det var så stort.

Eneste som plagde meg litt var kamera. Når jeg fikk "fiender" rett under/over slik at jeg måtte sikte vertikalt fikk jeg problemer fordi det er 3. person. I en trapp er sikte og kamera lavere plassert enn hode til Max og det koster fort et skudd i hode av en usynlig fyr. Samme gjelder når man skal gå gjennom dører, hvis det er en tulling på den andre siden ser du ingenting før både Max OG kamera har kommet gjennom.

Våpen med lasersikte var også totalt ubrukelig, ser ikke hvor du skyter i det hele tatt. Det mest effektive var nok pistol; mange tåler 20 skudd i magen, men 1 i hode uansett. Tror det er poenget, soldatene begynner å miste balansen og forvirret krabber rundt. Euphoria!

Har ikke mye peiling på spill, men gir en karakter likevel, 9/10 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...