Gå til innhold

Max Payne 3.

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noe tilbud på Max Payne 3? Elkjøp og Lefdal solgte GTAIV og RDR for 399 på release, får håpe de gjør det samme med Max Payne 3.

Ikke noe tilbud foreløpig fra butikkene, 499,- på elkjøp i dag. Du får sjekke på fredag når spillet har release. Selv venter jeg et par tre mnd og kjøper det fra amazon eller play til under 200,- lappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var u itgangspunktet skeptisk til ett Max Payne utviklet av Rockstar. De to tidligere spillene er vanvittig bra så har egentlig ikke vært så begeistret for en oppfølger utviklet av noen andre. men etter en times tid i Max Payne 3 er jeg kjempefornøyd. Spillet starter med den gamle melodien og selv om tegneseriene er vekk er det fortsatt veldig gjennkjennelig. I tilleg har de lagt på litt GTA stemning noe jeg synes er ett stort pluss. Hittil er det virkelig en høydare.

Lenke til kommentar

Spent på dette spelet. Max Payne 1 og 2 har den beste stemninga eg har vore borti når det gjeld FPS. Måten historia blir fortalt på, lydeffektar, musikk osv. Og sjølvsagt Bullet time. :cool:

Spelteknikken og motoren i MP1 og 2 var og underhaldande og artig.

Lenke til kommentar

Takket være at jeg forhåndsbestilte Max Payne 3 på elkjøp for en tre uker tilbake siden, fikk jeg spillet i postkassa allerede den 16. Mai! :)

Ble ferdig med første runde av historie-modusen igår, og selv om jeg er stor tilhenger av de foregående spillene må jeg si at jeg likte spillet veldig godt. De har virkelig tatt Max videre istedet for å bare kopiere fra de forrige spillene. Som mange skjønner utifra bildene er det enkelte brett som går tilbake i historien, og man får se Max slik man kjenner han.

Gameplayet er slik man kjenner det (med bare små forandringer). Merker det er uvant med fiender som faktisk utfordrer deg. Det hjelper ikke å bare gjemme seg bak en vegg, da kommer fiendene og flanker deg relativt kjapt. Og uten helse som regenererer så får man fort et par utfordringer underveis. Virkelig underholdende dette!

Nå blir det nok en del tid tilbringet i flerspiller-modusen, før man tar seg løs på historien i Arcade- og new york minute-modusen! :)

Lenke til kommentar

Yes, endelig. Har ventet lenge på dette. Er ikke fan av det å gjemme seg bak noe slik at helsen stiger. Liker bedre slik det var før, med helsepakker.

Endelig? Antar du ikke har spilt de to tidligere Max Payne spillene?

Jeg tenke mer på at alle skytespill som har kommet de siste 4-5-6 årene har den gjem-deg-bak-et-eller-annet-og-helsen-vil-stige mekanikken. Max Payne 1 og 2 har jeg rundet utallige ganger. Blant de beste spillene jeg har spilt.

Ikke rart jeg har holdt meg unna disse facebook-FPSene de siste årene. :p Nesten så dette høres interessant ut. Var sikker på at de skulle ødelegge Max Payne til den store gullmedaljen, men det er nesten så det frister å prøve dette allikevel. At de har tatt vekk tegneseriene synes jeg er skuffende, da.

Kommer forøvrig selvsagt til å vente på PC-utgaven.

Endret av radiohodet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillte noen timer igår og syns stemniga og mystikken som var i de foregående spilla er helt borte.

Just another shooter med cutscene hvert andre minutt uten sammenheng i gameplay overhodet imo.

IGN må hvertfall ha røyka sokkene sine når de gir det 9/10

Lenke til kommentar

Både Max Payne og Max Payne 2 hadde gode historier, trist om ikke Rockstar har opprettholdt dette (noe det ikke høres ut som når det etter sigende går ut på å finne en dame for en fyr).

Posten hadde problemer med systemet sitt så fikk ikke henta spillet mitt i dag. Real bummer.

Lenke til kommentar

Synes historien er bra. Hittil er det ikke noe storslagent men den klassiske historien der en fordrukken Max Payne prøver å stable seg på beina igjen og snubler godt på veien. Slik vi så han i 1 og 2. Deler av stilen er endret men er samtidig veldig lett gjennkjennelig for oss som har spilt gjennom begge forgjengerne ett par ganger.

En artig detalj er hvordan folk med skuddsikker vest reagerer på å bli skutt med finkaliber. Stilige detaljer som hever opplevelsen.

Lenke til kommentar

Spillte noen timer igår og syns stemniga og mystikken som var i de foregående spilla er helt borte.

Just another shooter med cutscene hvert andre minutt uten sammenheng i gameplay overhodet imo.

IGN må hvertfall ha røyka sokkene sine når de gir det 9/10

Helt enig. Rockstars har ikke akkurat funnet opp kruttet i Max Payne 3, annet enn å lage et relativt bra skytespill.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge vært misfornøyd med mye i MP3, men nå som jeg har kommet et stykke på veg må jeg ærlig innrømme at det har blitt langt bedre. Den grafiske biten ved mellomsekvensene irriterer meg, om enn ikke like mye som før og coversystemet fungerer bare sånn passe.

Men noe som tok meg på senga var overgangen til en barbert Max. Var jo veldig spent på dette til å begynne med, men det fungerer jo faktisk utrolig kult og markerer et skille i så vel Max Payne sin karakter (både indre og ytre fremtoning) som for spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...