Gå til innhold

Max Payne 3.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Ah, ser det nå når jeg trykket på "fortsett".

Sakset fra IGN-anmeldesen:

"But the inclusion of a non-regenerating health system does a great job of forcing you to play like a desperate man on the edge. You can’t cowardly hide behind a pillar waiting for you health to return – it won’t, and the pillar will crumble"

Yes, endelig. Har ventet lenge på dette. Er ikke fan av det å gjemme seg bak noe slik at helsen stiger. Liker bedre slik det var før, med helsepakker.

Håper også PC-utgaven har quicksave.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det er nesten så jeg skulle ønske at det ikke hadde multiplayer, for hvis multiplayeren er bra føler jeg at jeg må kjøpe det fort før den dør ut.. (Jeg går som regel ut ifra at mp-spill som ikke er CoD eller laget av Valve dør fort) Mens det som egentlig passer best akkurat nå bare er å vente til det blir billigere. :p Har ikke akkurat noen mangel på spill som ligger og venter.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Ja, vi får alle svarene snart. Åpnes 1 Juni hos Steam. Har ingen forventninger og bryr meg fint lite om hva anmeldere mener. Lytter heller til andre gamere. I mitt tilfelle har ingen av delene noe å si da det allerede er kjøpt. Apropos regenerering av liv. Ble nylig ferdig med "ener'n", fra før regenereringens tid. Selv på lavere vanskelighetsgrader gjør et skudd stor skade, spesielt på slutten. Best å ha et lass med painkillere og plenty med ammo til Colt Commandoen og dual Ingrams. Får kjøre gjennom toer'n som oppvarming til treer'n.

Lenke til kommentar

Ja, vi får alle svarene snart. Åpnes 1 Juni hos Steam. Har ingen forventninger og bryr meg fint lite om hva anmeldere mener. Lytter heller til andre gamere. I mitt tilfelle har ingen av delene noe å si da det allerede er kjøpt. Apropos regenerering av liv. Ble nylig ferdig med "ener'n", fra før regenereringens tid. Selv på lavere vanskelighetsgrader gjør et skudd stor skade, spesielt på slutten. Best å ha et lass med painkillere og plenty med ammo til Colt Commandoen og dual Ingrams. Får kjøre gjennom toer'n som oppvarming til treer'n.

29 egentlig :) Bare unlocke med vpn 29.

Lenke til kommentar

Yes, endelig. Har ventet lenge på dette. Er ikke fan av det å gjemme seg bak noe slik at helsen stiger. Liker bedre slik det var før, med helsepakker.

Endelig? Antar du ikke har spilt de to tidligere Max Payne spillene?

Jeg tenke mer på at alle skytespill som har kommet de siste 4-5-6 årene har den gjem-deg-bak-et-eller-annet-og-helsen-vil-stige mekanikken. Max Payne 1 og 2 har jeg rundet utallige ganger. Blant de beste spillene jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til å åpne postkassa på Fredag. :) Siden jeg bestilte den super-duper-oi-så-flott utgaven kommer den sikkert med en eske som på pur eff er akkurat for stor til å passe inn i postkassa, så det blir å stå opp før mannen med hornene får på seg skoa, og hente den på posten, der alle er så hyggelige og blide, atte! :roll:

Uansett, det kommer til å bli en meget usosial helg. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...