Keylar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Etter å ha sett på alt tilgjengelig informasjon ute om Max Payne 3 og at det ikke er de originale Max payne utviklerne som lager det så har jeg ikke noe annet enn en utrolig ekkel følelse i magen angående hvordan dette spillet blir. Er det noen andre der ute som kvier seg utrolig for hvordan det spillet blir? Og er det også noen som har bestemt seg for å ikke spille det og bevare den utrolige følelsen man satt igjen med etter å ha vært ferdig med Max payne 1 & 2?. Jeg tviler selv på at jeg skal spille 3'rn nettopp pga av at etter MP2 så bare satt jeg og måpte over den helt utrolige historien jeg nettopp hadde vært vitne til. Når rulleteksten kom og Poets of the fall startet opp så satte det prikken over I'n på en av de mest fantastiske spill opplevelsene jeg noensinne har hatt. Endret 30. januar 2011 av Keylar Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er i hendene til Rockstar Games så ingen grunn til bekymring, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er litt skeptisk, men vi får se.. Lurer på hva som skjer med den klassiske MP-stemningen når det hele flyttes til Brasil, kommer spillet til å klare å skille seg ut fra alle de senere MP-"klonene" (f.eks. hva skjer med spillmekanikken) osv.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har egentlig ingen store forventninger. De foregående spillene er helt fantastiske, så det skal godt gjøres å overgå disse. Rockstar er dyktige utviklere, men eg håper ikke dette prosjektet ender opp som en GTA klone på noe vis Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tviler på at det ender opp som en GTA-klone, men at de overfører ihvertfall noe av GTA's frihet til MP3 har jeg faktisk ikke tenkt på muligheten av. Kanskje det kunne vært gøy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er i hendene til Rockstar Games så ingen grunn til bekymring, snarere tvert imot. Manhunt 1 og 2 er vel de klareste eksemplene på hva Rockstar ikke er så flinke til. Jeg kjenner jeg ikke enda bryr meg om Max Payne 3. Husker jeg likte de to forrige spillene meget godt, men det er så lenge siden nå og så mye bra har blitt spilt i mellomtiden at det ikke sitter igjen så mange minner. Om det leverer så er det kjempefint det, men om det skuffer så gjør det ikke så mye. Vi har fortsatt de to første å lene oss på. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Rockstar er ikke ett utviklingsstudio, men en samling av en rekke forskjellinge utviklingsteam. Det er Rockstar Vancouver som lager Max Payne 3, og det eneste nevneverdige på deres CV er Bully. Med andre ord er det liten grunn til begeistring, mener nå jeg. Men det er ingen grunn til å forhåndsdømme spillet da vi fortsatt har lite info. Det ser ut som Take-2 gir utviklerne den tiden de trenger da spillet har blitt utsatt et par ganger allerede, og det er jo i det minste positivt. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg tar det heller ikke som noe trygghetstegn at det blir utviklet av Rockstar, men nå er jeg heller ingen fan av noe som helst de har gjort etter Vice City. Håper selvfølgelig inderlig på at de klarer ta vare på og bygge videre på de fantastiske forgjengerne vi fikk fra Remedy, ingenting hadde vært bedre enn det. @Keylar Innlegget ditt fikk meg til å grave frem MP1+2 igjen, skal bli kos o/ Endret 31. januar 2011 av Couchfighter Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har ikke Remedy noe med det å gjøre i det hele tatt? Vet ikke hvor mye man skal legge i hvem som lager hva når det kommer til stykket (resultatet er uvisst uansett), men det hadde vært hyggelig/betryggende om Remedy fortsatte på sin egen serie.. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Godt spørsmål. Etter litt graving i wikepedia står det at remedy solgte max payne rettighetene til take-two (som eier 2k games og rockstar), så det ville overraske meg.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Etter å ha sett på alt tilgjengelig informasjon ute om Max Payne 3 og at det ikke er de originale Max payne utviklerne som lager det så har jeg ikke noe annet enn en utrolig ekkel følelse i magen angående hvordan dette spillet blir. Er det noen andre der ute som kvier seg utrolig for hvordan det spillet blir? Og er det også noen som har bestemt seg for å ikke spille det og bevare den utrolige følelsen man satt igjen med etter å ha vært ferdig med Max payne 1 & 2?. Jeg tviler selv på at jeg skal spille 3'rn nettopp pga av at etter MP2 så bare satt jeg og måpte over den helt utrolige historien jeg nettopp hadde vært vitne til. Når rulleteksten kom og Poets of the fall startet opp så satte det prikken over I'n på en av de mest fantastiske spill opplevelsene jeg noensinne har hatt. Vil bare "advare" deg mot å ha negative[/i] forventninger til et spill, spesielt når såpass lite informasjon har kommet, som nå. Jeg har selv brent meg på dette. Du må gjerne ha lave forventninger, men ikke sitt og si til deg selv at spillet "garantert vil bli dårlig". Da kan det hende at du ender opp med å enten aldri prøve ut et spill som i realiteten er mer enn godt nok, eller kanskje prøve et godt spill, som blir ødelagt av dine egne forventninger. Oppsøk heller informasjon om spillet. Hold deg selv oppdatert, se videoer, les sniktitter og anmeldelser. Form deg selv en egen mening etter dette, og vurdér kjøpet. Kanskje spillet blir dårlig, kanskje det blir bra. Men gjør deg opp en mening basert på informasjonen du samler, ikke basert på forventninger - spesielt ikke om de er av en negativ natur, og i alle fall ikke uten å vite nok til å argumentere for forventningene. ... Men ja. Jeg er selv litt skeptisk. Rockstar lager bra spill, men vi får se om deres måte å utvikle spill på, er forenelig med MP-serien. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 *snip* Jeg har bare aldri vært noe fan av Rockstar. Det eneste gjort av rockstar som jeg likte var Vice city. Så er meget skeptisk til at de klarer å fange den gamle max payne stemningen som var. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Noen Max Payne 3 bilder jeg antar folk har sett. Endret 11. mai 2011 av Northern Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nye screens. Vet ikke om de har skjønt at folk er skeptiske til en flintskalla Max i Brasil og forandret litt på fokuset eller hva som skjer, men særlig det første bildet her så jo veldig "godt og gammelt" ut. Kanskje de har lagt inn forhistorie-brett.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette ser jo langt bedre ut enn på lenge! En historie som utspiller seg over tid er jo spennende, og vil gjøre det langt lettere å akseptere en aldrende, forandret Max. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Trailer ute. http://www.youtube.com/watch?v=bdnvc32YGpE Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg er moderat spent. Jeg ahr hørt rykter om en del forandringer i gameplayet jeg ikke er helt sikker på at jeg setter pris på, forandringer som gjør det litt vel likt mye annet på markedet i dag. Syns forøvrig denne var fin: Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hvorfor i alle dager skal Rockstar endre på det perfekte Gameplayet som fant sted i de første Max Payne spillene? var det ikke derfor vi elsket Max? Endret 19. september 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er selve "gameplayet" endret no veldig da? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det er det jeg ikke vet, men han over meg der sa noe om rykter. men rykter er jo nesten aldri sanne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå