Sir-Allistair Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 8 timer ut i spillet frøs plutselig lasteskjermen, og da jeg skrudde det på igjen var savegamsa ødelagt Men 30 timer ut i ny savegame bryr jeg meg ikke lengre om det. Fantastisk bra spill!! Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Husk at du kan ta backup av savegame fila, lurt å ta backup til en usb stick etter hver gang du spiller f.eks. i tilfelle det skulle skje igjen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, det er helt sikkert. Men tenker vanligvis ikke at sånt kan skje. Men fikk noe bra ut av det da. Fikk installert den ekstrapakka slik at jeg kunne kjøre gjennom den tegneserien og fått tatt alle valgene fra enern. Har spilt enern fra før så da var det lett å velge Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har spillt me1 utallige ganger, så jeg syns tegneserien var ganske bra. Kjekt at du slapp å ha den samme bakgrunnshistorien hver gang du lagde deg en ny karakter Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fullførte nettopp med 60 timers tidsbruk. Er delvis fornøyd med valget mitt på slutten, men vurderer å loade tilbake for å endre noe. (Ingen døde, heldigvis ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå