Joachim_F Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Denne uken får vi magi, zombier, fargerike soldater og flysimulator satt til Venus. Les hele saken Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kjøpte like godt Monday Night Combat jeg! Så utrolig kult ut! For 95kr så kan det ikke gå galt! Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 @Tufte: Bare å spille i vei, det er et genialt spill spør du meg. Om du føler deg litt overveldet i starten anbefaler jeg deg å velge en class og holde på den til du har full kontroll. Et godt starttips er å være engineer og sørge for at basen har bra defence Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror ikke jeg kjøper Breach før de eventuelt kommer med dedikerte servere. Fikk nok av skiten til MW2. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skulle ikke Magicka også komme til XBLA? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skulle ikke Magicka også komme til XBLA? Jo det skal det, men tror ikke de har fastsatt noen dato ennå... Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da var Magicka kjøpt. Noe problemer med å spille på internett, men virker veldig gøy. Lenke til kommentar
Tage_InnleggNO Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Som noen har nevnt tidligere; er det ikke på tide å få med spill fra AppStore i denne artikkelserien? Stemmer for det i hvertfall Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Anbefaler alle å prøve Magicka. Finnes en demo, selv om first time setup-greiene på steam er litt humørsyk. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Monday Night Combat minte meg veldigt om en forandret utgave av TF2, kun bilde tenker eg på Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvis noen har tenkt å våge seg på Aurora *bør* man lese gjennom Wikien først: http://aurorawiki.pentarch.org/index.php?title=Main_Page Det er klart at man kan prøve seg uten, men da kan det fort ende med kollisjon i den veggen av en læringskurve spillet har. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Magicka virker kjempekult, skal definitivt kjøpe det når jeg får tid. Som noen har nevnt tidligere; er det ikke på tide å få med spill fra AppStore i denne artikkelserien? Stemmer for det i hvertfall Det er det dummeste jeg har hørt. Kom deg tilbake til Apple.com og indiemusikken din, fanboy. Dette er en spillside, Starbucks er den veien > Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Så det dummesste du har hørt er at folk ønsker seg mer spillnytt på en spillside? Tror du bør ta dit eget tips: Starbucks er den veien > Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Før Norge får verdensrekord i omsetning på Starbucks; det er en selvfølge at håndholdte mobilplattformer også burde være med i saker som dette - problemet er enkelt og greit at det pr. i dag ikke er tid nok til å få gjort dette i tillegg til alt det andre vi holder på med. Ukens nettutgivelser er allerede en krevende artikkelserie å vedlikeholde, så om noen føler kallet er det bare å søke :-) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Aurora ser kanon spennende ut. Skal nok teste det ut ja! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Som noen har nevnt tidligere; er det ikke på tide å få med spill fra AppStore i denne artikkelserien? Stemmer for det i hvertfall Det er det dummeste jeg har hørt. Kom deg tilbake til Apple.com og indiemusikken din, fanboy. Dette er en spillside, Starbucks er den veien > En spillside som skriver om spill er kanskje det dummeste du har hørt, men da har du virkelig gått glipp av noe. Jeg spiller overraskende mye på min mobil (en iPhone 4, så jeg teller vel kanskje ikke) og jeg ville elsket å se en slik artikkel for mobilspill, for jeg aner ikke hva det er som finnes av interesse der ute. Endret 30. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Noen som kan si litt mer om monday night combat? Vurderer å lure tre kompiser med på et kjøp, morro i lengden eller bare de tre første dagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå