mcgroven Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Prosjektet har fått en kjent skikkelse til å skrive manuset. Les hele saken Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Visste det kom til å bli film av dette spillet med en gang jeg stappa det inn i ps3'en... spørsmålet er bare om det er positivt eller ikke Lenke til kommentar
Wolverinne Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Utrolig spennende! men...... statistikken over vellykkede filmer som blir spill, eller omvendt, er jo ikke akkurat overveldende positiv Men hvem vet.. Kanskje får vi en positiv overraskelse.. Digger spillet i hvert fall.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ser ikke helt hva som er så fantastisk. Historien i spillet er jo ikke Oscar materiale. Som spill fungerer jo dette veldig bra og er innovativt. Men som film er jo ikke dette noe spesielt slik jeg ser det. En god manusforfatter er jo bra, men det trenger jo ikke ha noe å si. Det var jo ingen av karakterene som var noe utenom det vanlig. Det jeg prøver å si er jo at dette kan bli en helt ordinær film. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) FACEPALM Endret 28. januar 2011 av SimalarioN Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror denne blir dårlig. Vi vet alle hvilken type film det blir. Eneste mystiske blir hvem er moderen og vi vet alle at det er den vi minst forventer. Ikke akkurat nytt og spennende konsept i filmverdenen. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tviler på at dette blir særlig bra. Det som gjorde spillet underholdene var jo at du selv fikk forme historien litt selv, og at det var så mange forskjellige veier til målet, men disse valgene får du ikke med en film. Er jo mulig at jeg blir overrasket, men har ingen stor tro på dette prosjektet. Vi får se. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 En film basert på et spill hvis høyeste ambisjon er å være en interaktiv, choose-your-own-adventure-film høres ikke umiddelbart ut som en god idé. Historien i Heavy Rain er jo ikke i seg selv fantastisk, uten interaktiviteten som premiss er den i grunn et lite sammenhengende gjesp. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da blir dette naturligvis en film hvis høyeste ambisjon er å være et interaktivt, choose-your-own-adventure-spill. Og siden spillet ikke lyktes helt i å nå sin amnbisjon, og heller ikke filmen lykkes, vil universet revne på midten og David Cage få skylda.(Men forhåpentligvis lager han et bra spill om det) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Slapp av folkens! Husker dere ikke Donald Historiene før i tiden der man kunne velge sin egen historie med å hoppe frem 15-20 sider osv? SLIK blir det! For hver scene får man 3 valg om hva man vil skal skje etterpå og dermed former man sin egen historie! Og jeg jobber ikke i Hollywood som manusforfatter... tsk tsk. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og så kan alle i salen få utdelt en sånn stemmegreie fra Vil du blir millionær, og så har vi et konsept vi kan videreføre sammen med 3D-filmer! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Om de følger spillet til punkt og prikke, tror jeg dette kan bli en kjedelig film. Hvis de derimot bruker noen av ideene (origami killer, en far som må gjøre alt for å redde sønnen) så kan de lage en ganske så interessant thriller. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Heavy Rain har ikke noen spesielt bra historie, det er en "bra til spill å være"-historie der gameplayet basically er qucik time events. Ikke noe godt utgangspunkt for en film. Når det er sagt har gode filmer blitt lagd på dårligere utgangspunkt, så det kan jo godt hende man får til noe bra. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå