Odesseiron Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Man rekker fryktelig mye på tolv år. Les hele saken Endret 28. januar 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ser svært lovende ut dette. Er garantert et spill jeg skal sette meg ned med Håper bare pcen min klarer å kjøre ihvertfall et minimum av kvalitet. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det skal bli et gledelig gjensyn med Shogun etter 11 år. Lenke til kommentar
Oustein Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ser virkelig fram til dette. Empire: Total War var en skuffelse i min bok, i alle fall sammenlignet med Medieval 2: Total war - som var et klassespill uten like. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor mange "units" kan man ha in en kamp samtidig? Og hvordan fungerer egnetlig multiplayer i Total War spillene? En campaign tar jo gjerne flere døgn å spille gjennom (ihvertfall i Rome: TW). Og hvor mange forskjellige typer units har hver "klan", og hvor forskjellige er disse? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hvor mange "units" kan man ha in en kamp samtidig? Og hvordan fungerer egnetlig multiplayer i Total War spillene? En campaign tar jo gjerne flere døgn å spille gjennom (ihvertfall i Rome: TW). Og hvor mange forskjellige typer units har hver "klan", og hvor forskjellige er disse? Hadde glemt å nevne dette i artikkelen, men man kan ha opptil 65 000 enheter ute på slagmarken samtidig. Oppdatert artikkelen med denne informasjonen nå. Endret 28. januar 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Håper fortsatt på Rome 2!! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tusen takk for denne fine sniktitten. Ser ut som jeg må oppdatere den offisielle forumtråden. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skal bli deilig å komme seg tilbake til en tidsalder hvor ikke alle løper rundt med musketter. Empire var direkte traurige greier i forhold til de første spillene. Glede seg! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Håper fortsatt på Rome 2!! Samme her. For meg er Rome: Total War det beste spillet av alle. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Egentlig ganske uforståelig at de IKKE kom med Rome:2. Og trenden siden den gang har i bunn og grunn bare gått en vei, og det er nedover... Menmen, får håpe erfaringene fra Shogun 2 kommer godt med når de skal lage Rome 2. Kan vanskelig forestille meg hvilke andre alternativer de har i forhold til neste spill som skal lages. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kanskje de slår til med Medieval 3? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Håper de ikke har hatt alt for mye fokus på flerspillerdelen, for meg er dette ett typisk enspiller spill hvor man kan fordype seg i single player campaignen. Går fortsatt og venter på Rome 2 som mange andre, men får håpe at dette er så bra at man glemmer det litt bort inntil videre .... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gleder meg veldig, spesielt nå som jeg har fått ny stasjonær som tar det aller aller meste! Mars blir nok en fin måned for oss PC-spillere ja! Japan, here i come! harry, jeg vet! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Gleder meg til dette; Shogun er faktisk det eneste Total War-spillet jeg har spilt i noen utstrakt grad. Det var noe spesielt med den stemningen. Tror det skal være "Creative Assembly" uten "The"? Redigert: Nei, det skal det visst ikke. Jeg synes navnet klinger bedre uten, men de skriver visst "The" på hjemmesiden. Endret 28. januar 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Håper de ikke har hatt alt for mye fokus på flerspillerdelen, for meg er dette ett typisk enspiller spill hvor man kan fordype seg i single player campaignen. Går fortsatt og venter på Rome 2 som mange andre, men får håpe at dette er så bra at man glemmer det litt bort inntil videre .... Kanskje tidligere var total war hovedsakelig myntet på enspiller. Men med N:TW har fokuset gått over til flerspiller og er også noe de vil videreføre til Shogun 2. Men for all del, enspiller er fortsatt en viktig del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå