mcgroven Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 For femte gang ser Sega seg nødt til å forskyve på skytespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva har egentlig toeren å by på? Det jeg husker best fra eneren var det pisspreiket om at grafikken skulle være like bra som på 360 eller PS3, noe jeg og mange andre da avfeide som tøv, og noe det selvsagt var. AtW Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 vi ser jo på bildet i artikkelen her at grafikken ikke er i nærheten engang. Synes grafikken er fin for Wii å være, men ikke på langt nær hva PS3 og 360 klarer. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Det er jo klart at å presse en Nintendo Wii til å komme i nærheten av PS3 og Xbox 360 ikke er mulig uansett hvor dyktige utviklerne er. For det første ved mangelen av HD, og alle begrensningene konsollen har. Likevel håper jeg at de kan få til å lage et skytespill med godt gameplay og rett og slett gjøre det så morsomt som mulig. Wii er en konsoll der få av gamerne forventer glimrende grafikk, men heller flott gameplay og god utnytting av kontrollen. Da jeg aldri prøvde det første spillet, vet jeg ikke hvordan det var. Men jeg kan kanskje bli interessert, hvis dette får god omtale når det kommer :rolleyes: Endret 28. januar 2011 av Memoen Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 det er Wii, hva forventer dere da? http://en.wikipedia.org/wiki/Wii#Memory_storage Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 det er Wii, hva forventer dere da? http://en.wikipedia.org/wiki/Wii#Memory_storage Jeg forventer ikke god grafikk, men disse folka har jo allerede vist at de prater piss, derfor er jeg skaptisk til nye prosjekter fra de. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå