Gå til innhold

TEST: Unity Remote til iPhone.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt er nok Logitechs Harmonykontroller i en klasse for seg.

Usikker på hvor oppdatert du er på hva som foregår innen "home automation", men sjekk ut denne løsningen: www.iruleathome.com

Jeg har hatt mengder av universal fjernkontroller i middels til høy prisklasse før jeg kom over linken ovenfor. For ca. $200 har du nå muligheten til å kontrolere alt i huset (IR, WiFI, RS232)

Er du fortsatt alt for glad i å ha en tradisjonell *fjærnkontroll* bør du se på Pronto. Harmony er kanskje i klasse for seg selv, men det er ikke topp-klassen...

Løsningen som artiklen omtalte vil aldri fungere for oss som har alle komponenter gjemt unna i lukkede skap.

Lenke til kommentar

Les på lumigon t1.. Apple mobil produkter og tilbehør er bortkastet... selv Apple har signert avtale om å binde seg til micro usb som ny standard.. snart går mye av det teite iPhone tilbehør i søppeldunken... selv om denne bruker bluetooth så er terningkast 3 ikke mye å bli giret av.. nå er jo iPhone 4 også nedjustert til terningkast 4 hos amobil..

Lenke til kommentar

Så på både løsningene fra NewKinetix R?, iRule og som i artikkelen, Unity Remote. Bra at det skjer utvikling på dette området men jeg beholder nok min Pronto TSU-9600 en stund til.

Og til de som var så stor fan av Harmony: Det er leketøy sammenlignet med Pronto, URC, osv... Greit for de som vil ha det litt enklere, men har man skjulte komponenter, styring av lys / persienner / varme / osv, så kan man glemme Harmony.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...