mobilen.no Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Denne dingsen fra Gear4?gjør?iPhone?til universalfjernkontroll. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fortsatt er nok Logitechs Harmonykontroller i en klasse for seg. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 iPhone can do it iPhone!!!!!!!!! <3 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan er det mulig å gi denne ubrukelige dingsen terningkast 3 ? Når du må bruke halve kvelden på å kople til via BT, sette opp programmet er vanskelig og mange funksjoner mangler osv. Jada iPhone can do it ;-) Jeg beholder logitect'en litt til :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 logitec fanboyen prøver seg igjen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva hvis personen som eier telefonen ikke er hjemme ? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva hvis personen som eier telefonen ikke er hjemme ? Nå er jo den personen en iPhone-eier, så han driter sikkert i alle andre uansett Lenke til kommentar
SB123 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fortsatt er nok Logitechs Harmonykontroller i en klasse for seg. Usikker på hvor oppdatert du er på hva som foregår innen "home automation", men sjekk ut denne løsningen: www.iruleathome.com Jeg har hatt mengder av universal fjernkontroller i middels til høy prisklasse før jeg kom over linken ovenfor. For ca. $200 har du nå muligheten til å kontrolere alt i huset (IR, WiFI, RS232) Er du fortsatt alt for glad i å ha en tradisjonell *fjærnkontroll* bør du se på Pronto. Harmony er kanskje i klasse for seg selv, men det er ikke topp-klassen... Løsningen som artiklen omtalte vil aldri fungere for oss som har alle komponenter gjemt unna i lukkede skap. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Altfor klønete og dyr løsning. Hadde nu enda vært ir på iPhone.. en rimelig logitech harmony funker bedre.. og den koster ca 300kr på europris.. e nok bare Android som har grei telefon med fjernkontroll funksjon.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Les på lumigon t1.. Apple mobil produkter og tilbehør er bortkastet... selv Apple har signert avtale om å binde seg til micro usb som ny standard.. snart går mye av det teite iPhone tilbehør i søppeldunken... selv om denne bruker bluetooth så er terningkast 3 ikke mye å bli giret av.. nå er jo iPhone 4 også nedjustert til terningkast 4 hos amobil.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Red eye er også et alternativ. Går på wifi da.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kjøp heller "Ré" fjernkontroll fra USA med app som lastes ned fra iTunes. Tar litt tid å sette opp, men når det først er gjort fungerer den topp! Koster ca. 408kr med dagens dollarkurs. Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Greit for de som sitter med såpass mange bokser. Et fint og gratis alternativ med mediasenter og mobil-fjernkontroll er jo XBMC - som er gratis. Dette lar deg for så vidt ikke styre apparater, men dette var noe dyrt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så på både løsningene fra NewKinetix R?, iRule og som i artikkelen, Unity Remote. Bra at det skjer utvikling på dette området men jeg beholder nok min Pronto TSU-9600 en stund til. Og til de som var så stor fan av Harmony: Det er leketøy sammenlignet med Pronto, URC, osv... Greit for de som vil ha det litt enklere, men har man skjulte komponenter, styring av lys / persienner / varme / osv, så kan man glemme Harmony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg