Wabby Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Si det... Kansje jeg skulle hoppet i taket, og danset samba med meg selv på en rundkjøring i byen da jeg rundet 1000 poster nå for andre gang, dejavu. :o Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fælt så anti solidarisk du var da nei det er jeg ikke Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Si det... Kansje jeg skulle hoppet i taket, og danset samba med meg selv på en rundkjøring i byen da jeg rundet 1000 poster nå for andre gang, dejavu. :o Jepp så kunne du tatt det opp på film å lakt det ut hær på forumet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Si det... Kansje jeg skulle hoppet i taket, og danset samba med meg selv på en rundkjøring i byen da jeg rundet 1000 poster nå for andre gang, dejavu. :o Jepp så kunne du tatt det opp på film å lakt det ut hær på forumet. eller ikke... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Si det... Kansje jeg skulle hoppet i taket, og danset samba med meg selv på en rundkjøring i byen da jeg rundet 1000 poster nå for andre gang, dejavu. :o Jepp så kunne du tatt det opp på film å lakt det ut hær på forumet. eller ikke... Når du sier det så har vel det kanskje vært like så greit Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nå er jeg også 1337 Gratulasjoner mottas med takk Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Gratulerer orion Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 grattis, selv om jeg var en post for treig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg får gratulere da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har sagt det før, og sier det igjen. Off-topic delen av forumet burde fjernes, det har jo ingenting med verken Hardware eller Gamer (gaming) å gjøre, og vi ville fått en mer reell "størrelse" på forumet. Bare for å bruke HalTan som et eksempel, jeg gikk gjennom de siste postene hans, og jeg måtte helt til ÅTTENDE side for å finne et innlegg som hadde med data å gjøre, og dette her skal forestille et dataforum? Er litt "teit" synes jeg, menmen... (ikke HalTan, men Off-Topic-forumet) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det mulìg? Mr. Crunch, om du ikke liker off-topic så hold deg langt til blåbærskogen unna da! Er det så J*vla vanskelig? Hvor mye jeg poster om DR*TER jeg lang nissemann i, hvorfor skulle det ha noe å si? Ikke kom å si at du mener det er ille fordi jeg får høy postcount av det? DA er det noe som er virkelig gærnt... POSTCOUNTEN BETYR NADA! Når det er sagt vil jeg gjerne legge til at off-topic er et fristed, det er med å skape et hyggelig miljø rundt forumet, der mange av forumbrukerene lager morro-poster og lignende, og det noe mer seriøse politikk/religion, der mange av oss holder diskusjoner/debatter innenfor nettopp de temaene. Off-Topic er givende for mange av oss... Gi meg EN eneste god grunn til at du ikke bare kan holde snøvvla og holde deg unna i setdet for å komme inn her og lage kvalm? En eneste en! Det finnes heller ingen grunn til å STENGE det, eller slette det eller NOE i den duren, du kan bare se å holde deg LANGT unna. Ingen tvinger deg til å browse Off-Topic. En liten oppfordring (ikke ta meg altfor alvorlig): STFU n00b! (ikke det at du nødevendigvis ER "n00b", men i off-topic-sammenheng er du definitivt det...) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det jeg mener er enkelt og greit at dette er et DATAforum, ikke et chattested. Chatte kan man gjøre på mIRC, diskutere politikk kan man gjøre på slike forum, og søppel trenger man ikke å snakke om i det hele tatt. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det jeg mener er enkelt og greit at dette er et DATAforum, ikke et chattested. Chatte kan man gjøre på mIRC, diskutere politikk kan man gjøre på slike forum, og søppel trenger man ikke å snakke om i det hele tatt. Enkelt og greit Det jeg mener er at du er en idiot som ikke skjønner at dersom du ikke liker off-topic kan du bare holde deg langt unna, du har ingenting her å gjøre hvis du ikke vil være her. Ingen tvinger deg. Nå, pigg av... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det jeg mener er enkelt og greit at dette er et DATAforum, ikke et chattested. Chatte kan man gjøre på mIRC, diskutere politikk kan man gjøre på slike forum, og søppel trenger man ikke å snakke om i det hele tatt. Enkelt og greit Det jeg mener er at du er en idiot som ikke skjønner at dersom du ikke liker off-topic kan du bare holde deg langt unna, du har ingenting her å gjøre hvis du ikke vil være her. Ingen tvinger deg. Nå, pigg av... Okay, det er din mening gutten min, men jeg skal ikke synke så lavt som du... *tenkte noe stygt om avataren til HalTan* Synes forumet var mye bedre før, før alle frekke småtassene invaderte forumet - HalTan f.eks... Jaja, da takker jeg også for meg her på forumet, har fått nok av alle fjortissene som har kommet i løpet av de siste året. Farvel alle sammen! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det jeg mener er enkelt og greit at dette er et DATAforum, ikke et chattested. Chatte kan man gjøre på mIRC, diskutere politikk kan man gjøre på slike forum, og søppel trenger man ikke å snakke om i det hele tatt. Enkelt og greit Og vi tvinger deg til å være i offtopic delen av forumet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Og slike oppførsler liker vi og gi folk ferie for Og siden denne posten har blitt en fjortisskrangletråd så stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg