Gå til innhold

Endelig 1337

Dikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har for min del planer om å bli førstemann til 10.000 poster. Jeg vet Ecthelion kanskje er litt nærmere målet enn hva jeg er, men det tar jeg bare som en utfordring...

Du er litt av en pessimist, miCro :D

Eller optimist da. :p

Du er virkelig en smarting blant de aller, aller færreste, du :p hehe

Lenke til kommentar
Jeg har for min del planer om å bli førstemann til 10.000 poster. Jeg vet Ecthelion kanskje er litt nærmere målet enn hva jeg er, men det tar jeg bare som en utfordring...

Du er litt av en pessimist, miCro :D

Eller optimist da. :p

Du er virkelig en smarting blant de aller, aller færreste, du :p hehe

Damn right! Mensa member no.1!

Lenke til kommentar

Det er da fysisk mulig da ;)

men for min del kan du godt la hver

Lenke til kommentar

Gratulerer DiKKy ;) Begynner å bli som meg du nå ;)

Og nei, jeg holder meg mest til overklokking og linux-delen.. CFD er en av de få "søppelposterne" som klarer å holde seg seriøs andre steder. ;) For mye seriøsitet er drittkjedelig. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg tror bare jeg skal fortsette å poste med denne brukeren :)

Å mekke en ny bare fordi jeg nådde 1337 poster blir bare for teit... Nei, fra nå av blir alle postene mine bare ett bevis på at jeg er mer enn 1337!

:woot:

Takk for at dere hjalp meg å se meningen med å poste elns

Lenke til kommentar

Å mekke en ny bare fordi jeg nådde 1337 poster blir bare for teit... Nei, fra nå av blir alle postene mine bare ett bevis på at jeg er mer enn 1337!

:woot: den e god
Lenke til kommentar

:woot: den e god

:woot: jeg hadde aldri trodd Dikky kunne holde seg så lenge :D (Hva lider man seg ikke igjennom for å være 1337?) :woot:

Lenke til kommentar
Gratulerer DiKKy ;) Begynner å bli som meg du nå ;)

Og nei, jeg holder meg mest til overklokking og linux-delen.. CFD er en av de få "søppelposterne" som klarer å holde seg seriøs andre steder. ;) For mye seriøsitet er drittkjedelig.  :yes:

Var det positivt eller negativt? Regner med at det var positivt jeg...

Men nå skal jeg se boretslaget =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...