mobilen.no Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Den største revolusjonen siden innføringen av plastkort. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Når kommer detta i Norge da? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Å kjenner vi apple rett blir det sikkert e 30% gebyr på alt du kjøper slik som i itunes xD Er ellers skeptisk til dette, enklere å hacke en mobil enn et kredittkort... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Apple kommer til å lage noe annet enn NFC, som KUN Apple bruker, og allikevel er det dette som kommer til å innføres i butikkene og slikt :-P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vet ikke helt om jeg liker dette.. synes det virker skummet nok å miste mobilen som det e nå.. også det at applikasjoner kansje får enda letter tilgang til data som gjør at de kan tappe kontoen din.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vet du ka, jeg tar heller en chip under huden enn å kjøpe meg en iPhone for å betale varer.. for min del blir total boikott av den butikken som bare får Apple støtte.. lykke til for de som tror iPhone er så utbredt.. det er maks 1 av 10 som har iPhone.. tror neppe det vil øke heller.. Android spiser jo opp store deler av det som potensialt kunne vært Apple andeler.. mange som går over fra Apple til Android også.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror jeg holder meg til det gode gamle plastkortet en god stund fremover... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 norge---> a step toward japan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg