ØysteinI Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det interessante er vel mer hva du mener dersom du ser et svakt skruemerke på festet til skjermkortet (noe som kommer med en gang), men selger påstår at kortet kun har vært montert i 10 minutt... Nettopp. Hva for slags garanti har man for at vedkommende som har skrudd i kortet i "kun 10 minutter" ikke har klokka livskiten ut av det? Har utsatt det for farlig høye temperaturer etc? Har tassa rundt i ullsokker på vegg-til-vegg teppe iført flisgenser mens han tafsa med fete pølsefingre rett på kretsene? Hvilken garanti har du for at butikken er ærlig og oppgir korrekte data for hvordan varen er brukt? Finnes jo tilfeller hvor butikker har gjort betydelig verre uten synlige tegn til anger ... så ... Jeg nekter å betale "nypris" for en brukt vare uten å bli opplyst om det. Det behøver nødvendigvis være noe avslag på prisen, men jeg vil bli opplyst om at varen IKKE er ny og at jeg skal selv få ta valget om jeg vil ha en brukt vare, eller ikke. For meg, ønsker jeg at butikkene skal bruke "alt som ikke er forseglet = ikke nytt" som regel. Selv vil jeg reagere på synlige tegn til montasje og/eller brutt forsegling. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 er jo null stress å få retail forpakningen til å se ubrutt ut, regner med at alle butikkene har materiell for å plaste inn igjen produkter. vi på computercity gir konsekvent 10% avslag på produkter som noen har returnert, ikke fordi vi må, men fordi kundene setter pris på det. mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Vi på computercity gir konsekvent 10% avslag på produkter Og 5% på demoviste produkter (DVS: ubrukte produkter som har blitt vist frem, eventuellt bare tatt ut av esken...) Som Veggis sier: om vi vil, er det null pes å få retailpakningene til å se klin nye ut.... Det som er viktig å tenke på er at ingen er ute etter å svindle kundene sine for noen stakkarslige kroner.... Det å ville spare 50 kroner i en butikk i dag, kan koste oss 20000 i morgen.... Simpel logikk, egentlig.. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har aldri opplevd å fått noe brukt i posten, men så lenge det fungerer slik det skal og ikke har stygge merker er det vel greit?? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Tror 80% av folka på hw.no forumet er imot det du mener der staljin! HAr du ikke noe imot å betale for en ny vare og få en brukt en? Hadde jeg fått det hadde jeg "klikka"..! Kall oss sytere om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå