mcgroven Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Sony Ericsson tar en N-Gage, og lanserer Xperia Play. Les hele saken Lenke til kommentar
JanThomasZ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Må ha!!! Virker som om denne skal erstatte min iPhone 3GS ja! bare håpe alle bugs blir rettet opp før lansering! Må ha! Virker som denne skal erstatte min iPhone 3GS ja! Bare håpe de får rettet opp de fleste bugsa før lansering! Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Personlig synes jeg den ser styg ut, og hva er poenget vis den ikke kan spille vanlige PSP spill? Lenke til kommentar
VanuLegend Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nå angrer jeg på at jeg akkurat har kjøpt meg ny mobil, skulle heller ha ventet :S Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tror denne kommer til å synke i samme farvann som N-Gage. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Denne her, eller PSP2? Mmmm.. må nok vente litt og se. Ny mobil hadde ikke vært dumt, men kjekt med en ny PSP og (har en fra den originale generasjonen). Regner med at gamle PSP spill som er kjøpt fra PSN kan kjøres på begge? Bare å stappe i minnekortet, plug 'n' play liksom? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det finnes visst noen previews av spilla også, rart at det ikke er tatt med i presentasjonen som er linket i saken. For eksempel: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå