mcgroven Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Star Wars-MMO med mulig slippvindu. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 September er ikke så usannsynlig, nei. Og med tanke på at EA også skal utgi The Secret World vil nok Secret World komme ut etter dette, da beta fortsatt ikke er i gang der (såvidt jeg vet). Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Visste da dette fra før Hadde det ikke bekreftet så takk for det =D Gleder meg til noe nytt! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg er ikke akkurat veldig keen på MMOer, det har liksom aldri vært noen som fristet, men et Star Wars MMO er jeg ikke sikker på om jeg klarer å holde meg unna! Veldig spent på dette altså! Lenke til kommentar
trooperking Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 De har jo sagt i de siste intervjuene at de skulle slippe spillet ut mest sannsynlig våren 2011, men nå får jeg vite her at det er stor mulighet for at det ikke kommer før september. Jeg klarer snart ikke å vente lenger, jeg kommer til å gå fra vette Men de får vel gjøre sånn at spillet blir best mulig. så det kan knuse WoW :rolleyes: Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men de får vel gjøre sånn at spillet blir best mulig. så det kan knuse WoW :rolleyes: Wow er alt fort stort til at noen kommer til å knuse det med det første. The Old Republic er en sterk konkurrent, i hvertfall. Lenke til kommentar
trooperking Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Wow er alt fort stort til at noen kommer til å knuse det med det første. The Old Republic er en sterk konkurrent, i hvertfall. ja Endret 26. januar 2011 av trooperking Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Et Star Wars-mmorpg laget av Bioware vil virkelig teste min evne til å holde meg unna slike spill. Jeg kommer vel til å laste ned en trial bare for å prøve, og før jeg vet ordet av det er jeg singel og kastet ut av skolen. Dangerous times await. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nå er det virkelig på tide at jeg får betatilgang:p Gleder meg som en unge til dette. Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 historiene foregår lenge før de to filmtrilogiene. Long before a long time ago. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 historiene foregår lenge før de to filmtrilogiene. Long before a long time ago. Yet somehow in the future Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvem kilden er fra MCV kan man jo lure på, da det ikke ble nevnt noe annent på EA sin pressekonferanse at det vil komme i kalenderåret 2011. BioWare sin offesielle statement er enda at det kommer våren 2011, men regner med at nå som tiden nærmer seg med stormskritt så er det mer og mer sannsynlig at vi vil å en offesiell releasedate. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skal iallefall testes Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men de får vel gjøre sånn at spillet blir best mulig. så det kan knuse WoW :rolleyes: Wow er alt fort stort til at noen kommer til å knuse det med det første. The Old Republic er en sterk konkurrent, i hvertfall. Antar du ikke har prøvd Cataclysm. :/ Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Moderatorer på Swtor forumet sier fortsatt "Spring 2011" etter denne artikelen ble skrevet. vi får vell vente og se, Semptember er en god månde og slippe spillet ut. Spillet har vært under kniven i nesten hele 5år nå. Lenke til kommentar
VitoC Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen som vet om det vil kunne spilles på Mac, eller blir det bare windows? :unsure: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du kan se her, men det ser dårlig ut for maccernes del. Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har stor tro på at WoW kommer til å bli knust før eller siden...WoW har bare dabba mer og mer av, og spillet i seg selv har blitt så sykt dårlig Tror jeg spillte Cataclysm i 1 måned før jeg slutta. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Syntes ikke WoW har blitt dårlig, når det har kommet med såpass mange forbedringer innen en hel rekke ting disse årene.. til og med grafikken. Er bare så ufattelig lei av hele spillet.. og har lyst på noe nytt innen mitt behov. Hovedsaklig dette sandwich "hit'n'miss" autoattack combat systemet der så mye baserer seg på flaks og gear jeg er lei av ihvertfall, og når Star Wars kommer med noe alà det samme så skuffer det litt. Samt railed spacecombat så ut som noe tull.. men må nesten prøve det selv før man er altfor kritisk. Regner med uansett jeg venter på Tera Online og ser åssen det er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå