pezettell Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Latterlig... Ingen har tatt på seg skylda for de ønsker ikke å bli saksøkt av ActiVision for plagiat. Dagens kommentar! Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva i helvete? Bombing og skyting er samme tingen nå? Ignorante tullinger, ta å se på Penn and Teller. Episoden om videogames vil nok åpne øynene deres. Lenke til kommentar
moshk23 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/2002_Los_Angeles_Airport_shooting man kan jo dra en kontrast til mange ulike attentater på flyplasser. Det enkleste er jo å skylde på et spill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvorfor må spill ta all støyten? Det finnes filmer, og ikke minst BØKER hvor verre handlinger blir beskrevet. Hvorfor er det ingen som griner da? Film og bøker har også gjennom historien måtte tatt støyten for mye tull, bl.a. ble jo Monty Python's "Life of Brian" bannlyst i Norge grunnet blasfemi for å ta et eksempel fra nyere tid. Spill går nå gjennom det samme som både musikk, film og bøker har gjennomgått i sin tid ved å bli syndebukk for det meste, heldigvis virker det som om tid og gradvis mer informasjon rundt disse underholdningsmediene har en beroligende effekt på mannen i gatas paranoia. Det er jo selvfølgelig heller ikke heldig at dette pågår i en tid der frykten for terror i den vestlige verden må sies å være større enn på ganske lenge. Lenke til kommentar
3p1c b4n4n Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 de trenger jo en syndebukk... =S Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Som CoD-spiller, betyr dette at jeg óg er terrorist? Burde jeg nå forvente at en flokk Spetznas henter meg om natta? Latterlig! Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det har jo vært så mye snakk rundt om dette før. Det at man MÅ skyte sivile er jo bare bullshit! man velger om man skyter dem eller ikke, og vis man vil kan man jo også skipe den delen. Menmen, Løgner seller som hakka møkk. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kontroversielle overskrifter gir økt annonseinntekt. Latterlig, men det selger. Lenke til kommentar
Derititten Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Jeg er konspirasjonsteoretiker Jeg har en teori(eller det er ikke noen teori når det er sant da) om Moskva selvmordangrepet... Activision har blitt tvunget av romvesen-rasen Flikrlar til å lage en selvmordssmiulator, slik at det kunne rekrutteres selvmordsbombere som kunne hjelpe dem i krigen mot fienderasen dems; Borlitarerne. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Eh.. Å "trene på terror" ved å spille MW2 blir jo omtrent som å bruke Mario Kart til å trene til VM i rally.. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Å Herregud.. *facepalm* og Duke Nukem har sikkert skylda vist aliens angriper, folk må serriøst vokse opp. Lenke til kommentar
Rainman_InnleggNO Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Atomkrig lenkes til Fallout 3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg personlig går aldri ut på byen uten noen runder med Tekken først. Lenke til kommentar
Rainman_InnleggNO Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg personlig går aldri ut på byen uten noen runder med Tekken først. Haha, nice one... ska begynne med d Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror det er INN å sette skylda på spill. Men jeg trodde egentlig det var over nå. Lenke til kommentar
Helden Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 det neste blir vel at MOH tier1 får skylden for afghanistan krigen Lenke til kommentar
Überman Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er vel mer realitet som ble et fictonelt video spill, not the other way around.. Cruel world indeed. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er sprøyt at det alltid er spill som må ta støyten når det letes etter syndebukker. Dette er bare noen få eksempler: Judas Priest ble anklaget for å oppfordre til selvmord, likeså Ozzy Osbourne. En av Chucky-filmene fikk skylden for drapet på en 7-åring begått av to 11-åringer i England, og i dette tilfellet var drapet faktisk oppskriftsmessig utført i samme stil som i filmen. Jeg synes også denne endeløse og ensidige støtten til spillmediet, uansett hva de finner på av grotesk svineri, er merkverdig. I denne sammenhengen er jeg likevel enig i at beskyldningen er ganske søkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå