LarZen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nytt multiplayer klipp ute av Killzone 3. Må si det ser både et og to hakk bedre ut en multiplayer klippet vi har sett av Crysis 2 sin multiplayer. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Action fylt, men jeg kan ikke si det så bedre ut enn crysis 2 sin multiplayer for min del. Liker den "interaksjonen" med miljøet i crysis, som ikke er i KZ3 på MP hvertfall, enda. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Enda et klipp ute. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skal definitivt testkjøres noen timer online håper bare den ekstreme bullet laggen fra det forrige er eliminert, det føles bare helt "off" til tider i killzone 2 Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg klarer ikke de latterlige kontrollene i dette spillet. Killzone 2 var jo helt fucked. Litt bedre er det men langt ifra godt nok. Virker som jeg styrer en full person Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så kontrollene er fremdeles de av en lastebilsimulator. Bummer. Kontrollerne og bulletlagen ,som Mala nevner, var detsom ødela MPen i KZ2 for min del. Hadde virkelig håpet de har klart å eliminere de problemene. Noen som har comment på hvordan bulletlagen er? I videoene ser det jo helt strøken ut, men de er nok tatt opp under optimale forhold. Mulig nettkode teamet fra KZ2 har skiftet jobb og er å finne hos Treyarch nå. Virker iallefall slik. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Kjenner meg ikke igjen med tunge kontrollere eller bulletlag...i KZ3. Men da igjen så "leter" jeg ikke etter slikt, jeg bare spiller. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg klarer ikke de latterlige kontrollene i dette spillet. Killzone 2 var jo helt fucked. Litt bedre er det men langt ifra godt nok. Virker som jeg styrer en full person Det hadde gjort spillet bedre. Du styrte heller en person med Kols. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg må bare si at jeg synes det så ganske rævva ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg må bare si at jeg synes det så ganske rævva ut. Finner det ganske så artig at du synes et av dem peneste fps spillene på konsoll ser "ganske ræva ut". Men takk for bidraget jeg fikk le litt idet minste Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Syns det var kommet mange forbedringer i forhold KZ2. Grafikken er som forventet i toppklasse, kontrollene er en del bedre og ting virker mye bedre sammenskrudd rett og slett. Lydbildet er vel kanskje det som skuffer mest, litt kjedelig og tynnt sammenlignet med kongen på haugen, Bad Company 2. Men igjen, mye bedre enn samtlige COD spill. Selv om det på ingen måte er en prestasjon Betaen greier ikkje heilt å engasjere meg i særlig stor grad. Har gidd den noen timer, og flere blir det nok. KZ3 blir derimot kjøpt mtp. enspiller delen tenker eg. Endret 15. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ser greit ut:) Må si jeg likte single player demoen som var lagt ut, men sålangt in WOW effekt. Men det kommer seg mer etterhvert som spillet går, syns kanskje guerilla skal tørre å gå litt på utsiden av linjene av og til. Blir nok en del Multiplayer, men har jo også Bad company 2 til det:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå