Softduck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei ! Jeg hadde tenkt og skaffe meg en minnepenn som jeg kunne kopiere filer fra Ps3'en over til Pc'en og omvendt? Vet ikke hva som virker og hvilket merke og størrelse jeg bør kjøpe ? Hadde vært takknemelig for noen linker til produktet ? Mvh, en håpefull Softduck Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Merke og størrelse er ikke så viktig, det som er viktig er at den er FAT32 filsystem. Det vil si at når du stapper den i PCen og den spør om du vil konvertere den til NTFS, så trykker du blankt NEI! Ellers så tar PS3 det meste av filformater både lyd, bilde og video. Selv har jeg et par eksterne hardisker 2,5" store (de trenger ikke ekstern strøm i tillegg til USB) som jeg bruker til serier. PS3 er en ypperlig mediesenter maskin Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Minuset med FAT32 er begrensningen i størrelse på 4gb. Har du mulighet til å kopiere til PS3 via nettverk så anbefales det. Men, fremfor minnepenn så vil jeg gått for en USB disk av den "lille" typen som ikke krever annet en USB tilkobling. Lenke til kommentar
Softduck Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Har hørt litt om at hvis man for eksempel skal få Mw2 inn på en minnepenn så må minnepennen være på 20GB, eller er ikke dette tilfelle ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå