mcgroven Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Årets dårligst bevarte spillhemmelighet nærmer seg avdukning. Les hele saken Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Håper de skjønner at penn har vært ut siden første iPhone. Vennligst lag touchskjerm som er kapasitiv og tilpasset fingre. Burde ikke være noe problem i den størrelsen. Lenke til kommentar
StormTrooper Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 jeg for min del HATER touchskjerm for spill, greit nok med minispill som latterlige angry birds, men å spille fps, bilspill, rollespill hvor jeg må trykke rundt MIDT i skjermbildet er bare svada og vås spørr du meg. Lenke til kommentar
Hydrolize Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 For min del er det mest intresane om den er Bakover compitabel (PSP spill) så eg kan bare setter SD frå min PSP in i PSP2 . Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så litt tvilsom ut, med gammel Memory Stick (noen som selger dem lenger? PSP bruker jo MS Pro Duo.) og touch-penn. Lenke til kommentar
melbye Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Før prisen til 3DS ble avslørt sa jeg at jeg gidder ikke å betale mer 2500, det gjelder definitivt også når det gjelder PSP2, og med tanke på at jeg tror ikke tredjeparts-utviklere kommer til å støtte denne så mye så er tilogmed den prisen for mye Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 jeg for min del HATER touchskjerm for spill, greit nok med minispill som latterlige angry birds, men å spille fps, bilspill, rollespill hvor jeg må trykke rundt MIDT i skjermbildet er bare svada og vås spørr du meg. Latterlige Angry Birds har solgt 7 millioner fullversjoner på App Store...er ingenting latterlig med det Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Dette bildet er vel allerede avskrevet som fake. Den gamle og håpøst utdaterte memorysticken ødelegger inntrykket ganske bra. Vil heller tro at de kjører MicroSD som hos Sony Ericsson. Uansett: I morgen B) Endret 26. januar 2011 av S-r-ex Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Holder meg til mer stasjonært, gameboy colour holder lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå