mcgroven Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 PlayStation 3-versjonen leker katt og mus med PC-utgaven. Les hele saken Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) 52% over 48% er ikke å slå blå og gul :rolleyes: Men grunnen er vel at PC har så mange andre bedre MMO's, men PS3 har vel ingen (?) Endret 25. januar 2011 av duppsko Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gul og blå var kanskje å overdrive litt, selv om 4% er veldig mye når det kommer opp i høyere tall. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så dette spillet er ute til PS3 ? kansje må eg få meg et idag da Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gul og blå? Ahem, ikke tidenes mest misvisende innledning, men stiller i toppklassen. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 bra det ble en suksess då. har lurt på å skaffe meg det, men er forsatt ganske usikker. hvordan er det i forhold til champions online? synes forsatt champions online var en stor skuffelse Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Gul og blå? Ahem, ikke tidenes mest misvisende innledning, men stiller i toppklassen. Det var satt på spissen, uansett moderert meg noget. Lenke til kommentar
StormTrooper Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 spilte city of heroes i en lengre periode rett etter det ble lansert, og syntes dette ligner svært mye på dette.. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Syns det er veldig bra at denne typen spill gjør suksess på konsoll. DC Universe er ikke helt min greie men det hadde vært kult om det ble satset mer på MMO'er på konsoll. Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Lurer på om det har gått like bra her i Norge. Jeg har hatt problemer med å få tak i en kopi i butikker her i Bergen. Fikk dog tak i en kopi i Oslo. Så nå må alle møtene med jobben bli ferdig slik at jeg kan komme meg hjem å få testet dette. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Cinematic introen og de kjente voiceactorne (Kevin Conroy og Mark Hamill bla.a) fra Justice League, Batman AA osv. var grunnen til at jeg ville teste det ut. Meh :/ Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ser ut til å selge greit her i Norge også, selv om butikkene kanskje ikke har tatt inn så mye som de burde. Jeg ringte rundt her i Oslo i går og på 4. forsøk fikk jeg napp. På Gamestop på Storo senter fortalte han at de var utsolgte, men han var så grei og sjekket dagens leveranse for meg, og jupp, der var det kommet 5 stk DCUO til PS3. Heiv meg på bussen og kjøpte det sporenstreks. Poppa discen i PS3'n ca. kl 19 i går. Først var det nedlasting og innstallering av system update for PS3 (er en stund siden jeg har brukt den), så var det innstallering av 12gb DCUO, og så var det nedlasting og innstallering av 2.45gb patch til DCUO. Jeg la meg kl 24, og da var det ennå ikke klart. Du kan tro det var bittert i dag å måtte dra på jobb mens DCUO stod klart i stua: "Choose your server." Bare 6 timer til nå.... Og, btw, om noen har server-forslag så mottas det med takk. Endret 25. januar 2011 av Remmos Lenke til kommentar
Gormash_InnleggNO Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ett spørsmål jeg ikke har funnet svar på noe sted: Er det regionsbasert, dvs forskjellige servere for Amerika og Europa? Vet at PC of PS3 har separate servere, men står ikke noe om region. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ett spørsmål jeg ikke har funnet svar på noe sted: Er det regionsbasert, dvs forskjellige servere for Amerika og Europa? Vet at PC of PS3 har separate servere, men står ikke noe om region. På PC kan du velge region, men mener å huske at jeg så en film fra utviklerene hvor de sa at det er mer "låst" på ps3. Lenke til kommentar
M3L33M45T3R Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 På tide med at Sony Online Entertainment laget et skikkelig MMO. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fant bare to kopier av DCUO til PS3 i Bodø. Begge var hos Gamestop glasshuset. De andre butikkene jeg var innom hadde ingen. Lenke til kommentar
venaz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dette spillet er noe av den "hyggeligste" overraskelsen jeg har hatt med et spill på lenge, hvertfall på MMO fronten. Det overrsaker lite at det har blitt en salgs suksess, og dersom SOE snart får rettet opp den feilen som er et "Chat-system" tror jeg dette faktisk er et spill som kommer til å "ta litt av". Jeg for min del trodde ikke det skulle bli så lett å si takk og farvel til alle raids og alle epicsene mine i wow på dagen for å ta fatt på dette spillet! Kan et comic-superhero-action-mmo bli bra? JA! Blir det ikke veldig likt Championsonline og City of Heroes/Villains? NEI! (DCUO Eter de spilla til frokost, og etter en god del patching og finjustering fra SOE sin side kan det nok gulpe i seg WoW en sen ettermiddag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå