Error Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://www.zam.com/giveaways/rift.html Hvis noen har lyst på key Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så ikke at dette var til PC, så hvis noen vil ha min er det bare å sende en PM . Gjetta også bare på svaret, hehe. Jeg vil gjerne ha den, tusen takk^^ Lenke til kommentar
erikb Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så ikke at dette var til PC, så hvis noen vil ha min er det bare å sende en PM . Gjetta også bare på svaret, hehe. Jeg vil gjerne ha den, tusen takk^^ Har desverre gitt den bort allerede Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Kunne tenkt meg en beta key selv :< edit:: fikk en via zam Endret 24. januar 2011 av zoqiet Lenke til kommentar
Bokhylle_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg var på Youtube for noen dager siden og noen hadde skrevet en VIP nøkkel i kommentarfelltet og den var ikke aktivert:D Lenke til kommentar
feddy68 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 dette spille er awesome! har bare spillet en event, men det var virkelig et kjekt MMORPG! Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg fikk beta tilgang fra Nvidia. Gudene vet hvorfor, bare ble slik. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg fikk beta tilgang fra Nvidia. Gudene vet hvorfor, bare ble slik. lolwut? Uansett, gleder meg til i morgen. Har en VIP key som jeg fikk av en gentleman av en kar her i forumet samt at jeg fikk den vanlige betakeyen for noen dager siden fra selve RIFT teamet. Dette skal bli morro Endret 24. januar 2011 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
Xinox_InnleggNO Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg fikk beta'en har om dagen. Fra Rift tror jeg det var. Har ikke pc til og kjøre noen sånn spill for tiden. Så den får ligge her og støve ned i mens Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er det noen andre som får "Cant connect to the server"? Er ganske så frustrerende med tanke på at jeg har sett fram til eventen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du må bare fortsette å prøve, går til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå