TST Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vi har 400 nøkler som sikrer tilgang. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Takker så meget, gamer Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Trion Worlds spammer meg allerede med beta nøkler, men jeg digger når gamer får tak i beta nøkler de gir bort. Men jeg står selvfølgelig over nå Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dreier dette seg om VIP nøkler? Eller har de kun en varighet på en uke eller noe slikt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Dette er VIP-nøkler, og må ikke forveksles med de massedistribuerte betanøklene som kun gir økt sjanse for tilgang. Kan presisere i saken. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lykke til! Har i det siste prøvd å gi bort 25 nøkler selv. Bare 7 stykker er borte Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tusen takk gamer=) har akuratt laget meg konto og aktivert nøkkelen, kordan laster jeg ned selvte spillet? Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Sett litt på det, ser veldig ut som en blanding av WoW og Aion.. Men får prøve, muligens er det noe nytt som appellerer til meg Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 det står bare: You have not yet been invited to a beta event. så hvordan downloader jeg da? Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Okei, uh, jeg vet ikke om det kanskje er noe jeg har gått glipp av. Men det står ikke noe om en link til hvor du får downloade client-en? Lenke til kommentar
Unicron2k Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ser ut som om man bare får lov til å laste ned når det foregår events. Neste event er i morgen. Hvis dere likevel vil være litt på forskudd så kan dere laste ned beta-patcheren her: http://update2.triongames.com/patcher/public/Rift_BETA_Patcher_setup.exe Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 You need to be invited to play in the RIFT? beta events. If you have applied a VIP beta code, or pre-ordered the game and applied your pre-order code, you will receive invitations to all RIFT beta events. If you purchased RIFT directly from Trion, your account is already flagged for VIP beta access and Trion will send you a beta invitation a few days before each beta event. Step 1: Once invited to an event, please review and agree to the EULA. Step 2: After agreeing to the terms of the EULA, you will have access to a download link for the RIFT client. You only need to download the client for your first beta event. Step 3: Launch RIFT during the beta event and get in and play! Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 jeg fikk fint laste det ned igår linken kommer vel med beskjeden om at du er invitert til eventen. Add Code eller noe på venstre siden så vidt jeg husker? Lenke til kommentar
NaDa_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 beta key i boks, venter bare på et event då.. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 beta key i boks, venter bare på et event då.. 25.Januar står det, om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tydelig at Trion Worlds ønsker å stressteste serverne sine denne uken. De slenger jo Beta nøkler til alt og alle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Slike beta event-løsninger lover sjelden godt for spillet... Jfr. APB. Men vi får se. Begynner jo en test i morgen, så vidt jeg kan se. Forhåpentligvis begynner de en løpende beta før eller siden. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Lykke til! Har i det siste prøvd å gi bort 25 nøkler selv. Bare 7 stykker er borte Det var i alle fall ikke noe problem å gi bort 500. Vips var de rivd vekk :-) Sjekk vår Facebook-side for flere nøkler! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 UÆÆÆÆ fikk ikke nøkkel. Er det noen som har mer enn så tar jeg gjerne imot med åpne armer Lenke til kommentar
erikb Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så ikke at dette var til PC, så hvis noen vil ha min er det bare å sende en PM . Gjetta også bare på svaret, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå