mcgroven Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du er ikke lenger alene i et skummelt laboratorium. Takk og pris for det! Les hele saken Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Eg har spilt Portal 1.. de lameste. gørreste spillet eg noen gang har spilt.. kom aldri til et poeng i spillet. Eg gikk, og gikk, og gikk, til slutt ble eg så lei at eg slettet spillet. Vet enda ikke poenget i spillet, eller om du faktisk har motstandere i hele tatt. Vant de faktisk ikke, kansje eg ska prøve på ny.. Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 FIn artikkel, gleder meg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Eg har spilt Portal 1.. de lameste. gørreste spillet eg noen gang har spilt.. kom aldri til et poeng i spillet. Eg gikk, og gikk, og gikk, til slutt ble eg så lei at eg slettet spillet. Vet enda ikke poenget i spillet, eller om du faktisk har motstandere i hele tatt. Vant de faktisk ikke, kansje eg ska prøve på ny.. Poenget er rett og slett å bare klare de forskjellige brettene. Det er ikke et vanlig skytespill, men et gåteløsningsspill. Om du forventet et FPS med fiender og mye action ala Call of Duty skjønner jeg at du ble skuffet. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 companion cube plox? :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå gleder jeg meg offisielt alt for mye! Trodde forøvrig ikke at man gikk sammen med en robot i enspiller-delen, den foregår vel med Chell og Wheatley? Eller misforsto jeg artikkelen? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Du har rett, vi var litt uklare på akkurat det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Flott artikkel. Tror dette spillet skal bli vanskelig å legge fra seg. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har alle CoD spillene siden de kom ut, elsker all.. noen av dem. Kansje litt dum sjanger for meg dette spillet alså Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har alle CoD spillene siden de kom ut, elsker all.. noen av dem. Kansje litt dum sjanger for meg dette spillet alså Portal har like mye til felles med COD som bananlikør har til felles med plastisk kirurgi..aka Nothing Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Må man være to når man spilelr det? AtW Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Må man være to når man spilelr det? AtW Nei, det er også en enspillerdel, men den har vi ikke testet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ps3 versjonen blir jo genial med steam, crossplattform chat og crossplattform spilling Lenke til kommentar
KrisK Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Har alle CoD spillene siden de kom ut, elsker all.. noen av dem. Kansje litt dum sjanger for meg dette spillet alså Jeg digger alle CoD (edit: modern warfare) spillene og elsket Portal. Ingenting i veien for å like flere spillsjangre =) Endret 25. januar 2011 av KeyOh Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vet noen om man kan kjøpe på PS3 også laste ned på Steam på pc?? Vet noen om man kan kjøpe på PS3 også laste ned på Steam på pc?? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det skal i følge Kotaku følge med en kode til Steam når du kjøper det til PS 3. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg skal ikke spille dette spillet med noen på PS3. Ever. Men gleder meg til Portal 2 ja , og alle disse andre godsakene som 2011 skal bringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå