mcgroven Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Studie finner ikke noen sammenheng mellom det å spille og vekt. Les hele saken Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå er vel ikke det å spille i seg selv fetende, er vel mer det at du sitter stille. ( med unntak av disse treningsspillene, da ) Lenke til kommentar
Damio Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har brukt uendelig mange timer foran datan etter mitt første møte med Sam and Max hit the road og Day of the Tentacle, i en alder av 4. Min BMI er perfekt så jeg er vel et levende bevis på at spilling ikke er fetende. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er vel heller kombinasjonen de tingene nedenfor som kan gjøre gamere fete -Mye spilling. -Lite mosjon. - Rask og usunn mat. - Mye brus - Godteri/sjokolade etc. Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er vel heller kombinasjonen de tingene nedenfor som kan gjøre gamere fete -Mye spilling. -Lite mosjon. - Rask og usunn mat. - Mye brus - Godteri/sjokolade etc. Det kan jeg skrive under på at det er sånn. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Selvfølgelig blir man ikke fet av å spille i seg selv. Det er helt irrelevant om man spiller, leser, ser på TV eller mediterer; stille sitter man uansett. Det er heller ikke nødvendig å bli fet selv om man sitter mye stille så lenge kostholdet er magert. Jeg ser bare ikke nødvendigheten av å måtte forske for å slå fast noe sånt, når det er nærmest selvsagt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ikke akkurat noen revolusjonerende konklusjon, nei. Livsstilssykdommer og annet som følge av lite aktivitet i kombinasjon med dårlig kosthold fordeler seg sikkert på samme måte hos spillere som hos resten av befolkningen, selv om stereotypen helst vil det annerledes. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Je gkunne forsket på en rekke emner og kommet med samme konklusjon: Fimtitting er ikke fetende. Tv-titting er ikke fetende. Sjakk er ikke fetende. osv osv osv osv Endret 24. januar 2011 av Neptjune Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Å bæsje er hvertfall ikke fetende. Tvert imot, hender jeg går ned et par kilo. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 For opptatt med å geima til å fråtse =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå