CosworthPower Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei Har bestillt meg ett Sony Cybershot DSC-F717 og får dette i dag,lurer derfor på om noen kan svare meg på hvor lenge batteriet skal lades de 2-3 første gangene for å oppnå maks ytelse og standby tid? Takker så meeeget for svar! Lenke til kommentar
terjed Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du lader bare til batteriet er fullt. Det som er viktig de første gangene er (i flølge mine erfaringer) er å tømme batteriet helt før det lades opp fullt igjen. Dette bør gjøres hvertfall de 3-4 første gangene (selv med ION-batterier og Stamina) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hei og takk for svarene Ja jeg ladet det til lampen slukket og har brukt kameraet i hele går og halve dagen i dag så jeg skal tømme det helt før det lades igjen.. :wink: Men off topic,batteriet på Sony Cybershot DSC-F717 er helt sykt bra! Dette burde flere kamera produsenter også gjøre noe med,standby tiden er en viktig ting å huske på.. Også bildekvaliteten er myyye bedre på dette en min forgjenger Nikon Coolpix 5700. Grattis Sony! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå